Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Cilvēks un kultūra | Cilvēks kā kultūras objekts un subjekts |
2. | Laiks un telpa | Laika un telpas izpratne dažādos laika posmos |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kultūrvajadzības | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Kultūrvajadzības, kultūrmantojums |
2. | Radošā darbība | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Radošums,radošais process |
3. | Laika izpratnes veidi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Senā cilvēka laika izpratnes veidi |
4. | Pulksteņu ieviešana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pirmo pulksteņu ieviešanas cēlonis, pulksteņu ieviešana Eiropā |
5. | Telpa | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Telpas uzskata veidi |
6. | Pasaules modeļi | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Pasaules modeļu veidi |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kultūrvajadzības, laiks, pasaules modeļi | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Zems grūtības līmenis, izpildes laiks - 10min |
2. | Cilvēks un kultūra,radošums,telpas izpratne | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | Zems grūtības līmenis, izpildes laiks - 6min |