Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Saziņa. Dialogs. Verbāla, neverbāla saziņa. Komunikācija | Nostiprināt zināšanas par monologa un dialoga veidošanu un veiksmīgas komunikācijas ietekmējošiem faktoriem. |
2. | Intervija. Jautājuma teikums, ievadītājvārdi | Zina intervijas pamatelementus (gatavošanās, norise, publicēšana, kompozīcija) un jautājamu teikumu ievadītājvārdus. |
3. | Tiešā runa. Uzruna un uzrunas grupa | Zina tiešās runas teikumu pareizrakstību. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Verbālas un neverbālas saziņas situācijas noteikšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot noteikt vārdiskas un nevārdiskas saziņas situācijas. |
2. | Saziņas situācijas norises vieta | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt saziņas dalībniekus, tematu, mērķi, vietu vai laiku . |
3. | Tiešā runa un piebilde | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot noteikt, kura teikuma daļa ir piebilde, kura - tiešā runa. |
4. | Saziņas veidi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot noteikt saziņas veidu. |
5. | Jautājuma teikums, ievadītājvārdi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot noteikt jautājuma teikumu, ievadītājvārdu un jautājuma veidu. |
6. | Interpunkcijas normu ievērošana, veidojot tekstu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina interpunkcijas lietojuma normas. |
7. | Tiešās runas teikumi ar uzrunu vai uzrunas grupu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot noteikt pareizu pieturzīmju lietojumu teikumos ar tiešo runu un uzrunu. |
8. | Saziņas kultūra | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zina runātāja un klausītāja kultūras elementus, prot tos noteikt. |
9. | Uzruna tiešās runas teikumos I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina pieturzīmju lietojumu tiešās runas teikumos ar uzrunu un uzrunas grupu. |
10. | Piebilde – teikuma sākumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot lietot atbilstošas pieturzīmes tiešās runas teikumos, kur piebilde atrodas teikuma sākumā. |
11. | Tiešā runa I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Zina pieturzīmju lietojumu teikumos ar tiešo runu. |
12. | Ortogrāfijas normu ievērošana, veidojot tekstu | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Zina pareizrakstības normas. Prot atrast kļūdainos vārdus un tos uzrakstīt pareizi. |
13. | Uzruna tiešās runas teikumos II | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Zina pieturzīmju lietojumu tiešās runas teikumos ar uzrunu un uzrunas grupu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Tiešā runa II | Citi | zema | 1 p. | Prot atrast piebildei atbilstošu tiešās runas daļu. |
2. | Intervija | Citi | vidēja | 1 p. | Prot noteikt intervijas adresātu, publicēšanas vietu pēc intervijas fragmenta satura. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saziņas daudzveidība. Intervija.Tiešā runa. Uzruna, uzrunas grupa. Ortogrāfija, interpunkcija | 00:20:00 | vidēja | 13 p. | Prot noteikt vārdiskas un nevārdiskas saziņas situācijas, veidu, dalībniekus, tematu, mērķi, vietu vai laiku . Prot noteikt, kura teikuma daļa ir piebilde, kura - tiešā runa. Zina interpunkcijas lietojuma normas. Prot noteikt pareizu pieturzīmju lietojumu teikumos ar tiešo runu un uzrunu. Prot noteikt intervijas adresātu, publicēšanas vietu pēc intervijas fragmenta satura. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saziņa, intervija, tiešā runa, uzruna, ortogrāfija | 00:40:00 | vidēja | 35 p. | Prot noteikt vārdiskas un nevārdiskas saziņas situācijas, dalībniekus, veidu, tematu, mērķi, vietu vai laiku . Prot noteikt, kura teikuma daļa ir piebilde, kura - tiešā runa. Prot noteikt jautājuma teikumu, ievadītājvārdu un jautājuma veidu. Zina runātāja un klausītāja kultūras elementus, prot tos noteikt. Zina pieturzīmju lietojumu tiešās runas teikumos ar uzrunu un uzrunas grupu. Zina pareizrakstības normas. Prot atrast kļūdainos vārdus un tos uzrakstīt pareizi. Prot noteikt intervijas adresātu, publicēšanas vietu pēc intervijas fragmenta satura. |