Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Pilsētbūvniecība un arhitektūra | Tendences (virzieni) arhitektūrā, risināmie uzdevumi: pilsētplānošana, dzīvokļu problēmas risinājums Rīgā, nozīmīgākās sabiedriskās ēkas. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Raksturo attēlā redzamo ēku | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iespēja papildināt, nostiprināt zināšanas, vizuālās atmiņas nostiprināšana. |
2. | Nosaki attēlā redzamās ēkas funkcijas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prasme saistīt apgūtās zināšanas ar vizuālo informāciju. |
3. | Atpazīsti attēlā redzamo ēku | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zināšanu nostiprināšana, papildināšana. |
4. | Izvērtē apgalvojumus par pilsētbūvniecību | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prasme analizēt, izvērtēt spriedumus. |
5. | Atlasi funkcionālisma stila pazīmes | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepriekš apgūto zināšanu aktualizēšana, nostiprināšana, prasme analizēt vizuālo informāciju, jēdzienu lietojums. |
6. | Raksturo arhitektūras stilu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zināšanu nostiprināšana, prasme atlasīt formulējumus. |
7. | Nosaki arhitektūras uzdevumus | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prasme analizēt, grupēt spriedumus, balstoties zināšanās, pieredzē. |
8. | Atlasi neoeklektisma stila pazīmes | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepriekš apgūto zināšanu aktualizēšana, nostiprināšana, prasme analizēt vizuālo informāciju, jēdzienu lietojums. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pilsētbūvniecība | 00:00:00 | vidēja | 8 p. | Testā apkopoti uzdevumi, kas ļauj nostiprināt, papildināt apgūtās zināšanas, papildina izpratni par arhitektūras lomu, pilnveido prasmi formulēt spriedumus. |
2. | Arhitektūras stili un nozīme | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | Testā apkopoti uzdevumi, kas ļauj aktualizēt un nostiprināt zināšanas par arhitektūras virzieniem, funkcijām, sekmē prasmi analizēt vizuālos avotus, formulēt spriedumus un izteikumus. |