Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Figūras raksturošana | Skolēns apgūst prasmi kā raksturot figūru. |
2. | Figūru sadalīšana | Apgūst figūras dalīšanu vienādās daļās. |
3. | Telpiskas figūras | Iepazīst telpiskas figūras. |
4. | Noderīgo lietu stūrītis | Video no Tava klase par telpiskām figūrām. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Virsotņu skaita noteikšana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Noteikt virsotņu skaitu figūrai. |
2. | Figūras īpašības | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Atrast figūru pēc būtiskām pazīmēm - malu skaita. |
3. | Figūras sadalīšana vienādās daļās | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Noteikt, vai figūra ir sadalīta divās vienādās daļās. |
4. | Telpiskas figūras nosaukums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Savienot telpisku figūru ar nosaukumu. |
5. | Figūras noteikšana pēc dotajām pazīmēm | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt pareizo figūru pēc dotajām īpašībām. |
6. | Atrodi telpisku figūru | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atšķirt telpisku figūru no plaknes figūras. |
7. | Figūras noteikšana divām figūrām pārklājoties | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst figūru, kas izveidojusies divām figūrām pārklājoties. |
8. | Figūras noteikšana pēc nosacījumiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt figūru pēc būtiskām un mazāk svarīgām pazīmēm. |
9. | Figūras dalīšana vienādās daļās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt, kura figūra ir sadalīta vienādās daļās. |
10. | Telpiskas figūras attēlā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīt telpiskas figūras sadzīves situācijā. |
11. | Šķautnes un virsotnes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Saskaitīt telpisku figūru šķautnes un virsotnes. |
12. | Figūras no kubiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saskaitīt, no cik kubiem veidotas figūras. |
13. | Figūras dažādie skati | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Noteikt figūras augšskatu, sānskatu un priekšskatu. |
14. | Trūkstošie kubi | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Noteikt, cik mazo kubiņu trūkst lai pabeigtu lielo kubu. |
15. | Kuba izveidošana no kociņiem | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Noteikt trūkstošo kociņu skaitu kubos. |
16. | Figūras izveidošana | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | No divām figūrām izveidot doto figūru. |
17. | Figūras malas un virsotnes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Uzrakstīt figūras malu un virsotņu skaitu. |
18. | Figūras nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Ierakstīt pareizu telpiskas vai plaknes figūras nosaukumu. |
19. | Telpisku figūru rindas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt nākamo figūru telpisku figūru rindā. |
20. | Telpiska figūra no kubiņiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atrast figūru pēc doto mazo kubiņu skaita. |
21. | Figūru virsotnes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Noteikt virsotņu skaitu pēc uzdevuma nosacījumiem. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūras atpazīšana | Citi | vidēja | 1 p. | Izvēlēties figūru pēc dotajiem nosacījumiem. |
2. | Figūra vienādās daļās | Citi | vidēja | 1 p. | Noteikt vai figūra sadalīta vienādās daļās. |
3. | Figūra no kubiem | Citi | vidēja | 1 p. | Noteikt nepieciešamo kubu skaitu figūras izveidošanai. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūru raksturošana | 00:25:00 | vidēja | 5 p. | Skolēns atpazīst telpiskas figūras, nosaka, vai figūras sadalītas vienādās daļās. Atrod figūru pēc nosacījumiem. Atpazīst kubu un nosaka nepieciešamo kubu skaitu figūras veidošanai. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Figūru raksturošana | 00:30:00 | vidēja | 6 p. | Testā iekļauti uzdevumi, kuros jāatpazīst telpiskas figūras, jāpēta figūru rindas, jānosaka ģeometrisko figūru virsotņu un malu skaits. |