Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Simetriskas figūras | Simetrisku figūru vizuāls un skaidrojošs apraksts. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Simetriskas figūras daļas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot izveidot simetrisku figūru un noteikt, kura no dotām figūras daļām neiederas. |
2. | Attēli, kuri ir simetriski | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina simetriskas figūras un attēla īpašības. Prot noteikt, kurš ir simetrisks attēls. |
3. | Figūra ir simetriska | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina simetriskas figūras īpašības. Prot noteikt, kurš daudzstūris ir simetrisks. |
4. | Figūra nav simetriska | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina simetriskas figūras īpašības. Prot noteikt, kurš daudzstūris nav simetrisks. |
5. | Simetriskas figūras otra puse | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dota figūras viena daļa. Prot noteikt, kura ir otra otra puse, lai izveidotos simetriska figūra. |
6. | Zīmējums uz rūtiņu papīra. Figūra ir simetriska | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dotas figūras, kuras uzzīmētas uz rūtiņu papīra. Prot noteikt vai zīmējums ir simetrisks. |
7. | Dažādas figūras un daudzstūri | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst dažādas figūras un daudzstūrus, nosaka tie ir vai nav simetriski. |
8. | Simetriska figūra | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dotas dažādas figūras. Prot dotās figūras atpazīt un noteikt tās ir vai nav simetriskas. |
9. | Figūras zīmēšana pēc dotā apraksta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dots figūras apraksts, pēc kura jāizvēlas, kuru figūru katrs skolēns uzzīmēja. Prot atrast pareizo figūru un noteikt vai tā ir vai nav simetriska. |
10. | Simetriskas figūras izveide | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt, kuras divas figūras daļas jāsavieno, lai izveidotu simetrisku figūru. |
11. | Simetriskās attēla daļas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti dažādi attēli. Prot sadalīt attēlu divās simetriski vienādās daļās. |
12. | Simetriski sadalīts attēls | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Doti dažādi zīmējumi, kuriem ir iezīmēta griezuma līnija. Prot zīmējumu sadalīt divās simetriski vienādās daļās. |
13. | Priekšmeta ēna | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot atrast priekšmeta ēnu, kura ir simetriska. |
14. | Simetriskas figūras telpā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dota telpa, kurā ir vairākas lietas. Jāsameklē, kuras no tām ir vai nav simetriskas. |
15. | Simetriskas figūras apkārtējā vidē | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Uzdevumā redzama iela, uz kuras atrodas dažādas lietas. Jāsameklē, kuras no tām ir vai nav simetriskas. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Attēli, kuri nav simetriski | Citi | zema | 1 p. | Zina simetriskas figūras un attēla īpašības. Prot noteikt, kurš nav simetrisks attēls. |
2. | Simetriska figūra. Otra puse | Citi | vidēja | 1 p. | Prot noteikt, kura no dotām figūrām ir simetriskas figūras otra puse. |
3. | Zīmējums uz rūtiņu papīra | Citi | vidēja | 1 p. | Dotas figūras, kuras uzzīmētas uz rūtiņu papīra. Prot noteikt, vai ir uzzīmēta simetriska figūra. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Simetriskas figūras I | 00:40:00 | vidēja | 6 p. | Zina simetriskas figūras īpašības. Prot noteikt vai figūra ir vai nav simetriska. Prot sadalīt simetrisku figūru vienādās dāļas. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Simetriskas figūras II | 00:40:00 | vidēja | 5 p. | Zina simetriskas figūras īpašīas. Prot iegūt simetrisku figūru, savienojot divas simetriski vienādas figūras daļas. Atpazīst daudzstūrus, prot noteikt, vai tie ir simetriskas figūras. |