Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kā rodas izteiksme? | Teorētisks un vizuāls apraksts par izteiksmi un kā risināt teksta uzdevumus. |
2. | Izteiksme. Darbību secība | Teorētisks un vizuāls apraksts par izteiksmi, kā to veidot un kā risināt. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienādība. Patiesa vai aplama | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dota vienādība vai nevienādība. Skolēns prot noteikt - tā ir patiesa vai aplama. |
2. | Nevienādība. Patiesa vai aplama | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dota nevienādība vai nevienādība. Skolēns prot noteikt - tā ir patiesa vai aplama. |
3. | Izteiksmes veidošana no dotās situācijas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dota situācija, kurai ir jāizveido izteiksme. |
4. | Izteiksme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dota izteiksme. Prot noteikt, kurš no dotajiem izteiksmes aprakstiem ir pareizs. |
5. | Salīdzināšana. Izteiksmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Tiek dotas izteiksmes - summa un starpība. Tās jāsalīdzina. |
6. | Nogrieznis. Cik garš būs otrs nogrieznis? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevumā jāaprēķina summa vai starpība, lai noteiktu otra nogriežņa garumu. Garuma mērvienības. |
7. | Izteiksmes veidošana. Nauda | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dots teksta uzdevums. Skolēns prot noteikt, ar kuru izteiksmi var aprēķināt uzdevu. Mērvienība - nauda. |
8. | Vai iekavu lietojums maina izteiksmes vērtību? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevumā dotas divas izteiksmes. Skolēns prot noteikt, vai iekavu lietojums maina vai nemaina izteiksmes vērtību. |
9. | Izteiksmes. Saistītais pieraksts. Darbību secība | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dota izteiksme. Skolēns risina izteiksmi, ievērojot darbību secību. |
10. | Izteiksmes apraksts un izteiksme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Saistītais pieraksts. Pēc izteiksmes apraksta prot noteikt izteiksmi. |
11. | Saistītais pieraksts. Izteiksmes veidošana pēc attēla | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dots uzdevums, kurā parādīts noteikts garums lentas. Skolēns veido izteiksmi, risina - cik gara lenta atlika. Garuma mērvienība cm. |
12. | Saistītais pieraksts. Darbība iekavās | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Saistītais pieraksts. Skolēns prot noteikt, kādu izteiksmi rakstīt iekavās. Atrisina izteiksmi. |
13. | Izteiksmes veidošana dotam teksta uzdevumam | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Dots teksta uzdevums, kuram jāizveido izteiksme, lai varētu to aprēķināt. |
14. | Izteiksmes veidošana. Garuma mērvienības | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Izteiksmes veidošana. Dots attālums. Jāatrisina starpība - cik atlika, kad nobraukts kāds noteikts attālums. Garuma mērvienība - km. |
15. | Saistītais pieraksts | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Skolēns izvēlas skaitli, kādu varēt ievietot izteiksmē. Risina darbību saistītajā pierakstā, ievērojot darbību secību. |
16. | Izteiksme un izteiksmes apraksts | 2. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Saistītais pieraksts. Dota izteiksme. Skolēns prot veikt skaitliskas izteiksmes aprakstu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Izteiksmes veidošana pēc dotā apraksta | Citi | vidēja | 1 p. | Dots izteiksmes apraksts, prot veidot izteiksmi pēc dotā apraksta. Ievēro darbību secību. |
2. | Salīdzināšana. Izteiksmes. Saistītais pieraksts | Citi | vidēja | 1 p. | Tiek dotas izteiksmes - saistītais pieraksts. Tās jāsalīdzina. |
3. | Izteiksmes veidošana. Nauda. Eiro, centi | Citi | vidēja | 1 p. | Dots teksta uzdevums. Skolēns prot noteikt, ar kuru izteiksmi var aprēķināt uzdevu. Mērvienība - nauda. |
4. | Izteiksmes veidošana dotajam teksta uzdevumam | Citi | augsta | 2 p. | Dots teksta uzdevums, kuram jāizveido izteiksme, lai varētu to aprēķināt. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā rodas izteiksme? | 00:40:00 | vidēja | 11 p. | Veido dažādas izteiksmes 100 apjomā, nosaka darbību secību, risin un salīdzina tās. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā rodas izteiksme? | 00:40:00 | vidēja | 9 p. | Veido izteiksmes 100 apjomā. Aprēķina darbības saistītajā pierakstā, salīdzina izteiksmes. Veido un risina izteiksmes pēc sniegtās informācijas teksta uzdevumā. Garuma mērvienības, nauda. |