Satura rādītājs:
Teorija
| Numurs | Nosaukums | Apraksts |
|---|---|---|
| 1. | Skaitļu kopas (N, Z, Q, I, R) | Skaitļu kopas (N, Z, Q, I, R) |
| 2. | Skaitļa tuvinājums, absolūtā kļūda | Skaitļa precīzās vērtības tuvinājums, absolūtā kļūda, pieraksts |
Uzdevumi
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļa piederība skaitļu kopai | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, kurai skaitļu kopai nepieder dotais skaitlis |
| 2. | Skaitļa piederība skaitļu kopai | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kurai skaitļu kopai pieder dotais skaitlis |
| 3. | Vispārīga apgalvojuma patiesuma noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka, vai apgalvojums ir patiess vai aplams |
| 4. | Vispārīgie apgalvojumi par skaitļu kopām | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai apgalvojums ir vai nav patiess |
| 5. | Skaitļu kopu apakškopas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kurām kopām dotā kopa ir apakškopa |
| 6. | Skaitļu atbilstība apgalvojumam | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kuri skaitļi atbilst apgalvojumam |
| 7. | Skatļu intervāls starp diviem dotiem skaitļiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Norāda skaitļus, kas atrodas dotajā intervālā |
| 8. | Izteiksmes vērtības novērtēšana | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka, vai izteiksmes vērtība ir naturāls skaitlis |
| 9. | Apgalvojuma patiesums, izteiksmes vērtības novērtēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, vai apgalvojumi ir patiesi |
| 10. | Situācijas ar skaitļa precīzās vērtības tuvinājumu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kurās no dotajām situācijām atbilde būs skaitļa precīzās vērtības tuvinājums |
| 11. | Decimāldaļas noapaļošana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Decimāldaļas noapaļošana. |
| 12. | Atbilstošākais skaitļa vērtības tuvinājums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Norāda atbilstošāko dotā lieluma (skaitļa) tuvinājumu |
| 13. | Decimāldaļas noapaļošana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Eksāmens matemātikā 9. klasei 2015. gadā. |
| 14. | Galīgas un bezgalīgas decimāldaļas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuras daļas var pārveidot par galīgām decimāldaļām |
| 15. | Skaitļu atrašanās starp 2 dotajiem skaitļiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri skaitļi atrodas starp 2 dotajiem skaitļiem |
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Decimāldaļas noapaļošana (2025) | Citi | zema | 1 p. | Decimāldaļu noapaļo līdz 0,1. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļu atbilstība apgalvojumam | Citi | vidēja | 3 p. | Izvēlas mainīgā vērtību, lai apgalvojums būtu patiess |
| 2. | Apgalvojums par skaitļa precīzās vērtības tuvinājumu | Citi | vidēja | 2 p. | Nosaka, vai situācijas aprakstā ir skaitļa precīzās vērtības tuvinājums |
| 3. | Skaitļa atrašanās vietas noteikšana (uz skaitļu stara) | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuri skaitļi atrodas starp 2 dotajiem skaitļiem |
Testi
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļa precīzās vērtības tuvinājums | 00:30:00 | vidēja | 5 p. | Skaitļa precīzās vērtības tuvinājums, skaitļa atrašanās vietas noteikšana uz skaitļu stara |
| 2. | Apgalvojumu patiesuma novērtēšana | 00:30:00 | vidēja | 6 p. | Novērtē dažādus apgalvojums par skaitļu kopām, par skaitļu intervāliem |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
| Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
|---|---|---|---|---|---|
| 1. | Skaitļu kopas, skaitļu piederība kopām | 00:20:00 | vidēja | 7 p. | Izpratnes jautājumi par skaitļu kopām, apakškopām, skaitļu piederība kopām |
| 2. | Skaitļu noapaļošana un izteiksmes vērtības novērtēšana | 00:30:00 | vidēja | 6 p. | Skaitļu noapaļošana un izteiksmes vērtības novērtēšana |