Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētki | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
2. | Baltijas un Ziemeļvalstu kordziedāšanas tradīcijas | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
3. | Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas bērniem | Dzied un zina no galvas Baltijas vai Ziemeļvalstu dziesmu bērniem. Apzinās, ka tautasdziesmas ir būtiska kultūras mantojuma daļa. |
4. | Dziesmu un deju svētki (UNESCO LNK) | Iepazīst triju Baltijas valstu - Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Dziesmu un deju svētku tradīcijas. Zina Dziesmu un deju svētku nozīmi pasaules kultūras mantojuma krājumā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas I | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
2. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
3. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas IV | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
4. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas V | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
5. | Apgalvojumi par Dziesmu un deju svētkiem (UNESCO LNK) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst triju Baltijas valstu - Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Dziesmu un deju svētku tradīcijas. Zina Dziesmu un deju svētku nozīmi pasaules kultūras mantojuma krājumā. |
6. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas (UNESCO LNK) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iepazīst triju Baltijas valstu - Latvijas, Lietuvas un Igaunijas Dziesmu un deju svētku tradīcijas. Zina Dziesmu un deju svētku nozīmi pasaules kultūras mantojuma krājumā. |
7. | Kora veids I | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas. Zina koru veidus. Prot noteikt atskaņotājsastāvu. |
8. | Kora veids II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas. Zina koru veidus. Prot noteikt atskaņotājsastāvu. |
9. | Atskaņojuma veids | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
10. | Atskaņojuma vieta | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
11. | Zini norvēģu tautasdziesmas vārdus | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Apgūst, dzied un zina no galvas Baltijas vai Ziemeļvalstu dziesmu bērniem. Apzinās, ka tautasdziesmas ir būtiska kultūras mantojuma daļa. |
12. | Zini somu tautasdziesmas vārdus | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Apgūst, dzied un zina no galvas Baltijas vai Ziemeļvalstu dziesmu bērniem. Apzinās, ka tautasdziesmas ir būtiska kultūras mantojuma daļa. |
13. | Tautasdziesma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu tautasdziesmas. Priekšstats par kopīgo un atšķirīgo dažādu valstu mūzikā. |
14. | Dziesma bērniem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas bērniem. Priekšstats par kopīgo un atšķirīgo dažādu valstu mūzikā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dziesmu un deju svētku tradīcijas III | Citi | vidēja | 1 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
2. | Koris | Citi | augsta | 1 p. | Iepazīst kordziedāšanas tradīcijas. Zina koru veidus, dziedātāju balss iedalījumu. Prot noteikt atskaņotājsastāvu. |
3. | Zini lietuviešu tautas dejas vārdus | Citi | vidēja | 4 p. | Apgūst, dzied un zina no galvas Baltijas vai Ziemeļvalstu dziesmu bērniem. Apzinās, ka tautasdziesmas ir būtiska kultūras mantojuma daļa. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku tradīcijas | 00:15:00 | vidēja | 5 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu Dziesmu svētku un kordziedāšanas tradīcijas, salīdzina tās ar kordziedāšanas tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas, tautasdziesmas un kordziedāšanas tradīcijas | 00:20:00 | vidēja | 10 p. | Iepazīst Baltijas un Ziemeļvalstu dziesmas, tautasdziesmas un kordziedāšanas tradīcijas. Salīdzina tās ar tradīcijām Latvijā, priekšstats par kopīgo un atšķirīgo. |