Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Time – Pulkstenis | |
2. | Usage of "have to" and "don't have to" – Modālās frāzes "have to" lietojums | Grammar: usage of "have to", spelling, grammar rules. |
3. | Present Simple vs Present Progressive – Vienkāršā un ilgstošā tagadne | Galvenā atšķirība starp vienkāršās un ilgstošās tagadnes veidošanu un lietošanu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Time, Reading and Choosing – Pulkstenis, lasīšana, izvēle | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Read the time and then choose the correct clock. |
2. | Correct Time, Reading – Pareizs laiks, lasīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Match the clock with the time. |
3. | Time, Listening, Choosing – Laiks, klausīšanās, izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listen the time and choose the clock. |
4. | Correct Time, Writing – Pareizs pulkstenis, rakstība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Write the time in the words. |
5. | Time, Listening, Choosing – Pulkstenis, klausīšanās, izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
6. | My School Day – Skolas ikdiena | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Answering the questions about daily routines and time after watching the video |
7. | "Have to" and "has to" – "Have to" un "has to" lietošana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Dividing the words into groups according to usage of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus. |
8. | "Have to" or "has to" in the sentences – "Have to" vai "has to" teikumos | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
9. | "Have to" or "has to" in the questions – "Have to" vai "has to" jautājumos | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to" in the questions. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
10. | Word order with "have to" – Vārdu kārtība teikumā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Putting the words in correct order to make the sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to". |
11. | Reading, True / False statements – Lasīšana, Pareizi / nepareizi teikumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Reading the text and choosing if the statement is true, false or doesn't say. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atrod tekstā nepieciešamo informāciju. |
12. | Listening. True / False sentences – Klausīšanās. Patiesi un nepatiesi apgalvojumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Listening the text and choosing if the statement is correct or incorrect. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
13. | Listening. Filling gaps – Klausīšanās. Aizpildīšanai | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening the text and writing in the missing word. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju. |
14. | Sentences in the Present – Teikumi tagadnes laikos | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Choosing the correct sentence. |
15. | Present Tenses. True or False Sentences – Pareizs vai nepareizs teikums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Choosing if the sentence is correct or incorrect. |
16. | Adverbs of Time and Frequency – Laika apstākļu izteicieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Choose correct time expression. |
17. | Present Simple or Present Progressive – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Choosing the correct grammar tense. |
18. | Present Simple or Present Progressive – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne teikumos | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Putting the verbs into Present Progressive or Simple Present. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Time, Listening – Pulkstenis, ceturtdaļstundas. Klausīšanās | Citi | vidēja | 2 p. | Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. |
2. | Time in Numbers — Pulksteņa laika pieraksts | Citi | augsta | 2 p. | Matching the written time in words with time in numbers. |
3. | "Have to" in the negative sentences – "Have to" nolieguma teikumos | Citi | vidēja | 2 p. | Choosing the correct form of modal word "have to" in the negative sentence. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to". |
4. | Present Simple and Progressive in the Sentences – Vienkāršā un ilgstošā tagadne teikumos | Citi | vidēja | 4 p. | Putting the verbs in Simple Present and Present Progressive. |
5. | Correct and Incorrect Sentences, have to – Pareizi un nepareizi teikumi | Citi | augsta | 3 p. | Choosing the correct sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot atšķirt gramatiski pareizi uzrakstītu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to". |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Correct Time – Pareizs laiks | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Vocabulary – correct time, how to say it. Listening, reading and writing skills. |
2. | "Have to" lietojums – Usage of "have to" | 00:20:00 | vidēja | 22 p. | Grammar – usage of modal phrase "have to", rules. Listening, reading and writing skills. |
3. | Present Simple and Present Continuous – Vienkāršā un ilgstošā tagadne | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Grammar – differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | My Duties – Mani pienākumi | 00:40:00 | vidēja | 31 p. | Vocabulary – correct time, how to say it. Grammar – usage of modal phrase "have to", rules, differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills. |