Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Time – Pulkstenis
2. Usage of "have to" and "don't have to" – Modālās frāzes "have to" lietojums Grammar: usage of "have to", spelling, grammar rules.
3. Present Simple vs Present Progressive – Vienkāršā un ilgstošā tagadne Galvenā atšķirība starp vienkāršās un ilgstošās tagadnes veidošanu un lietošanu.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Time, Reading and Choosing – Pulkstenis, lasīšana, izvēle 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Read the time and then choose the correct clock.
2. Correct Time, Reading – Pareizs laiks, lasīšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Match the clock with the time.
3. Time, Listening, Choosing – Laiks, klausīšanās, izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Listen the time and choose the clock.
4. Correct Time, Writing – Pareizs pulkstenis, rakstība 2. izziņas līmenis vidēja 4 p. Write the time in the words.
5. Time, Listening, Choosing – Pulkstenis, klausīšanās, izvēle 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
6. My School Day – Skolas ikdiena 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Answering the questions about daily routines and time after watching the video
7. "Have to" and "has to" – "Have to" un "has to" lietošana 1. izziņas līmenis zema 2 p. Dividing the words into groups according to usage of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus.
8. "Have to" or "has to" in the sentences – "Have to" vai "has to" teikumos 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
9. "Have to" or "has to" in the questions – "Have to" vai "has to" jautājumos 1. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to" in the questions. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
10. Word order with "have to" – Vārdu kārtība teikumā 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Putting the words in correct order to make the sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to".
11. Reading, True / False statements – Lasīšana, Pareizi / nepareizi teikumi 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Reading the text and choosing if the statement is true, false or doesn't say. Lasa vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atrod tekstā nepieciešamo informāciju.
12. Listening. True / False sentences – Klausīšanās. Patiesi un nepatiesi apgalvojumi 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Listening the text and choosing if the statement is correct or incorrect. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju.
13. Listening. Filling gaps – Klausīšanās. Aizpildīšanai 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Listening the text and writing in the missing word. Klausās vienkāršus tekstus. (VS.6.2.1.2.) Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: saklausa tekstā nepieciešamo informāciju.
14. Sentences in the Present – Teikumi tagadnes laikos 1. izziņas līmenis zema 2 p. Choosing the correct sentence.
15. Present Tenses. True or False Sentences – Pareizs vai nepareizs teikums 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choosing if the sentence is correct or incorrect.
16. Adverbs of Time and Frequency – Laika apstākļu izteicieni 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Choose correct time expression.
17. Present Simple or Present Progressive – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Choosing the correct grammar tense.
18. Present Simple or Present Progressive – Vienkāršā vai ilgstošā tagadne teikumos 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Putting the verbs into Present Progressive or Simple Present.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Time, Listening – Pulkstenis, ceturtdaļstundas. Klausīšanās Citi vidēja 2 p. Noklausās laiku un izvēlas attēlu. Skolēna nozīmīgākās darbības mācību vielas apguvē: klausās un atpazīst zināmos vārdus, atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā.
2. Time in Numbers — Pulksteņa laika pieraksts Citi augsta 2 p. Matching the written time in words with time in numbers.
3. "Have to" in the negative sentences – "Have to" nolieguma teikumos Citi vidēja 2 p. Choosing the correct form of modal word "have to" in the negative sentence. Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Veido gramatiski pareizus vārdu savienojumus ar modālo darbības vārdu "have to".
4. Present Simple and Progressive in the Sentences – Vienkāršā un ilgstošā tagadne teikumos Citi vidēja 4 p. Putting the verbs in Simple Present and Present Progressive.
5. Correct and Incorrect Sentences, have to – Pareizi un nepareizi teikumi Citi augsta 3 p. Choosing the correct sentence with modal verb "have to". Skolēnu nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: Prot atšķirt gramatiski pareizi uzrakstītu teikumu ar modālo darbības vārdu "have to".

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Correct Time – Pareizs laiks 00:20:00 vidēja 16 p. Vocabulary – correct time, how to say it. Listening, reading and writing skills.
2. "Have to" lietojums – Usage of "have to" 00:20:00 vidēja 22 p. Grammar – usage of modal phrase "have to", rules. Listening, reading and writing skills.
3. Present Simple and Present Continuous – Vienkāršā un ilgstošā tagadne 00:20:00 vidēja 17 p. Grammar – differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. My Duties – Mani pienākumi 00:40:00 vidēja 31 p. Vocabulary – correct time, how to say it. Grammar – usage of modal phrase "have to", rules, differences between in usage of Simple Present and Present Continuous. Listening, reading and writing skills.