OTRĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | VEC Vienkāršās tagadnes veidošana un lietošana – Formating and usage of Present Simple | Dažādu teikumu veidošana vienkāršajā tagadnē, vienkāršās tagadnes laika lietošana. |
2. | VEC Vienkāršās tagadnes pareizrakstība viensk. 3.pers. – Spelling, Present Simple, singular | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-s" vai "-es". |
3. | JAUN Biežuma apstākļa vārdi – Adverbs of Frequency | Zina biežuma apstākļu vārdus un to lietojumu, novietojumu vienkāršās tagadnes teikumā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | VEC Vienkāršās tagadnes teikumu atšķiršana – Sentences in the Simple Present | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa teikumus un izvēlas to, kurš nav vienkāršajā tagadnē, atšķiras no pārējiem. Spēj saskatīt likumsakarības teikumu uzbūvē vienkāršajā tagadnē. |
2. | VEC Teikuma priekšmets – Choosing the correct subject | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas pareizo teikuma priekšmetu (vienskaitlis vai daudzskaitlis) vienkāršajā tagadnē. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
3. | JAUN Galotne -s vai -es – Ending of the Verb -s or -es | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina galotnes -s vai -es pievienošanas likumu darbības vārdien 3. personas vienskaitlī. |
4. | JAUN Biežuma apstākļa vārdi un laika izteicieni – Adverbs of Freguency, Time Expresion | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina biežuma apstākļu vārdu un laiku frāžu tulkojumus. |
5. | JAUN Vienkāršā tagadne, Jautājumi un īsās atbildes – Questions and Short Answers Present Simple | 2. izziņas līmenis | zema | 4 p. | Izvēlas "do" vai "does" jautājumos un īsajās atbildēs. Zina vienkāršās tagadnes veidošanu. |
6. | JAUN Darbības vārds ar un bez galotnes "-s/-es" – Verbs 3rd Person | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izvēlas darbības vārdus ar vai bez galotnes "-s/-es". Zina vienkāršās tagadnes veidošanu. |
7. | VEC "Don't" vai "doesn't" lietojums – Using of "don't" or "doesn't" in Present Simple | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jāizvēlas vai teikumā ir jāievelk "doesn't" vai "don't". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
8. | VEC Vienkāršā tagadne, vienskaitļa 3. persona – Simple Present,3rd Person Singular | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Darbības vārdu grupēšana pēc galotnes -s vai -es pievienošanas noteikumiem. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
9. | JAUN Jautājumi un īsās atbildes – Questions and Short Answers, Drag & Drop | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Jautājuma un atbildes savienošana. Saprot vienkāršus teikumus. |
10. | JAUN Biežuma apstākļa vārdi, Pareizi / nepareizi teikumi – True or False, Adverbs of Frequency | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt teikuma pareizību. Zina vienkāršās tagadnes veidošanu. |
11. | VEC Pareizi un nepareizi teikumi vienkāršajā tagadnē – True or False Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Izlasa teikumu un atzīmē vai tas ir uzrakstīts gramatiski pareizi vai gramatiski nepareizi. Izmantojot mācītos likumus, veido gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
12. | JAUN Biežuma apstākļa vārdi teikumā - Adverbs of Frequency | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Biežuma apstākļu vārdu vieta teikumos. |
13. | JAUN Vienskaitļa 3. persona, pareizrakstība – 3rd Person Singular, Spelling | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Vienksaitļa 3. personas teikumu veidošana. Zina galotnes "-s/-es" pievienošanu. |
14. | VEC 3. personas vienskaitļa pareizrakstība – Spelling of 3rd person singular | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ieraksta darbības vārdu aiz 3.personas vienskaitļa. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
15. | JAUN Nolieguma teikumi vienkāršajā tagadnē – Negative Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nolieguma teikumu veidošana no apgalvojuma teikuma. |
16. | JAUN Apgalvojuma teikumu veidošana – Affirmative Sentences | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Darbības vārda ierakstīšana teikumā pareizā locījumā. Saprot vienkāršu teikumu un prot lietot vienkāršo tagadni. |
17. | VEC Jautājumu veidošana – Formating of the questions | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Jautājumu veidošana no apgalvojuma teikuma. Saprot vienkāršu teikumu un prot lietot vienkāršo tagadni. |
18. | JAUN Vienskaitļa 3. persona, likums – 3rd Person Singular, Spelling Rules | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Veido 3.personas vienskaitli pievienojot darbības vārdam galotni -s vai -es un ierakstot pareizajā vietā. |
19. | JAUN Teikumu veidošana – Writing Sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Ieraksta darbības vārdu pareizā formmā. Saprot vienkāršu teikumu un prot lietot vienkāršo tagadni. |
20. | JAUN Dienas režīms – The Daily Routine | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Saprot vienkāršu teikumu un prot lietot vienkāršo tagadni. Veido jautājumu un atbildi. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | JAUN Vienskaitļa 3. persona, likums – 3rd Person, Rules | Citi | vidēja | 3 p. | Zina vienkāršās tagadnes vienskaitļa 3. personas veidošanas nosacījumus. |
2. | JAUN Apgalvojuma teikums, biežuma apstākļa vārdi – Affirmative, Adverbs of Frequency | Citi | augsta | 5 p. | Saprot vienkāršu teikumu un prot lietot vienkāršo tagadni. |
3. | JAUN Vārdu kārtība teikumā – Word Order in the Sentences | Citi | vidēja | 5 p. | Zina vārdu kārtību vienkāršās tagadnes teikumā. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršā tagadne pareizrakstība – Present Simple, Spelling | 00:20:00 | vidēja | 18 p. | Vienkāršās tagadnes teikumi, to atškiršana, pareizrakstība. |
2. | Vienkāršā tagadne lietošana, teikums, biežuma apstākļa vārdi | 00:20:00 | vidēja | 18 p. | Vienkāršās ttagadnes teikumi. Biežuma apstākļu vārdu vieta teikumā. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršā tagadne | 00:40:00 | vidēja | 35 p. | Vienkāršās tagadnes pareizrakstība, lietošana, teikumu veidošana. Biežuma apstākļu vārdu vieta teikumā. |