Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Vienkāršās tagadnes veidošana un lietošana – Formating and usage of Present Simple | Dažādu teikumu veidošana vienkāršajā tagadnē, vienkāršās tagadnes laika lietošana. |
2. | Vienkāršās tagadnes pareizrakstība viensk. 3.pers. – Spelling, Present Simple, singular, 3rd person | Pareizrakstības noteikumi darbības vārdiem, tiem pievienojot galotni "-s" vai "-es". |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršās tagadnes teikumu atšķiršana – Sentences in the Simple Present | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izlasa teikumus un izvēlas to, kurš nav vienkāršajā tagadnē, atšķiras no pārējiem. Spēj saskatīt likumsakarības teikumu uzbūvē vienkāršajā tagadnē. |
2. | Teikuma priekšmets – Choosing the correct subject | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izvēlas pareizo teikuma priekšmetu (vienskaitlis vai daudzskaitlis) vienkāršajā tagadnē. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
3. | "Don't" vai "doesn't" lietojums – Using of "don't" or "doesn't" in Present Simple | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Jāizvēlas vai teikumā ir jāievelk "doesn't" vai "don't". Skolēna nozīmīgākās darbības mācību satura apguvei: atpazīst zināmus vienkāršus vārdus to rakstveida formā. Izmantojot darbības vārda galotni, norāda uz darbības veicēju. (VS.3.3.1.4.) |
4. | Darbības vārdi ar vienskaitļa 3. personu – 3rd person singular | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Darbības vārdu grupēšana pēc galotnes -s vai -es pievienošanas noteikumiem. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
5. | 3. personas vienskaitļa pareizrakstība – Spelling of 3rd person singular | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Ieraksta darbības vārdu aiz 3.personas vienskaitļa. Izmanto doto paraugu, lai veidotu gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
6. | Vienskaitļa 3. persona, tabula – 3rd person singular, chart | 2. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Veido 3.personas vienskaitli pievienojot darbības vārdam galotni -s vai -es un ierakstot pareizajā vietā. |
7. | Pareizi un nepareizi teikumi vienkāršajā tagadnē – Correct or incorrect sentences | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izlasa teikumu un atzīmē vai tas ir uzrakstīts gramatiski pareizi vai gramatiski nepareizi. Izmantojot mācītos likumus, veido gramatiski pareizu teikumu. (VS.3.3.1.1.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jautājumu veidošana – Formating of the questions | Citi | vidēja | 4 p. | Making the questions from statements. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vienkāršā tagadne – Present Simple | 00:20:00 | vidēja | 17 p. | Vienkāršās tagadnes teikumi, to atškiršana, pareizrakstība. |