Izlasi kādas diskusijas dalībnieku viedokļus! 
1. Nepareizs ir apgalvojums, ka cilvēki, tai skaitā jaunieši, vairs nelasa. Nē, lasa un, iespējams, pat vairāk, nekā pirms 10, 20, vai 50 gadiem. Pareizais jautājums ir – kas tiek lasīts? Tās ir īsziņas, ziņas, elektroniskās vēstules, sarunas forumos un tērzētavās, subtitri un reklāmu teksti ielās.
Nākamais jautājums ir – ko šī informācija dod mums, lasītājiem?Kā šāda lasīšana bagātina mūs?
2. Ir dažāda veida lasīšanas stratēģijas, un tās tiek izmantotas atbilstoši lasītāja mērķim. Protams, svarīgas arī lasītāja prasmes. Nevar pārmest, ka skolēniem pietrūkst šo prasmju, ja skolā tiek pieprasīts rezultāts, bet netiek mācīts, kā šīs prasmes iegūt. Skolēni arī mūsdienās lasa daudz, bet viņiem pietrūkst tieši detalizētās lasīšanas prasmes.
 3. 
Mūsdienās cilvēki nelasa. Daiļliteratūru. Bet vai šī problēma nav bijusi aktuāla arī iepriekš? Ja paskatāmies vēsturē, vai, kad un cik ilgi lielākā daļa cilvēku ir lasījuši daiļliteratūru? Un vai tiešām visiem jālasa? Varbūt tas ir pavisam normāli – procentuāli maza cilvēku daļa, kas spēj, prot un kam ir vajadzība lasīt daiļliteratūru. Tiesa gan, definēt konkrētus procentus būtu sarežģīti, jo kurš gan uzņemtos tik apjomīgu pētījumu. Visas valodas, kam ir rakstība, visa tajās uzrakstītā daiļliteratūra un lasītāji konkrētajā valodā? Ambiciozi… 
Atzīmē precīzāk formulēto diskusijas tematu!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!