OTRĀ SEMESTRA NOSLĒGUMA TESTI

Satura rādītājs:

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 49 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 4.1. Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli? (Māju valoda) 4.2. Kā spēlēties ar valodu, un kā spēlējoties mācīties latviešu valodu? (Spēļu valoda) 4.3. Kā iegūt informāciju, un kā pasniegt to citiem? (Maizes valoda) 4.4. Kā veidot monologu, rakstīt sludinājumu un lietišķu e-pasta vēstuli? (Vai dzīvniekiem ir valoda?) 4.5. Kā rakstīt dialogu, vēstījumu, lietojot uzrunu un uzrunas grupu? (Gadalaiku valoda) 4.6. Kas jāzina un jāprot, rakstot instrukciju un ieteikumus? (Telefonsarunu valoda)
2. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 46 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)
3. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā)
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 64 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos)
5. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 42 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)
6. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 59 p. Gatavošanās Gada noslēguma testam, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 9.1. Kā kritiski lasīt vēstījumu sociālajos medijos un radīt savus vēstījumus? (Sociālo mediju lietošana profesionālos nolūkos) 9.2. Kādā valodā runā kino? (Valoda kino un kino valoda) 9.3. Kā lasīt un uztvert dažādu žanru un veidu tekstus? (Literatūra vienatnē un kopā ar citiem) 9.4. Kā veidot dialogu un veiksmīgu komunikāciju? (Miera un konfliktu valoda) 9.5. Kā izkopt savu individuālo valodas stilu, lai saziņa būtu veiksmīga? (Manas valodas stiprās puses) 9.6. Kas raksturīgs lietišķās valodas stilam runā un rakstos? (Iespēju valoda)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 4.1. Kā radīt savu tekstu – aprakstu un lietišķu vēstuli? (Māju valoda) 4.2. Kā spēlēties ar valodu, un kā spēlējoties mācīties latviešu valodu? (Spēļu valoda) 4.3. Kā iegūt informāciju, un kā pasniegt to citiem? (Maizes valoda) 4.4. Kā veidot monologu, rakstīt sludinājumu un lietišķu e-pasta vēstuli? (Vai dzīvniekiem ir valoda?) 4.5. Kā rakstīt dialogu, vēstījumu, lietojot uzrunu un uzrunas grupu? (Gadalaiku valoda) 4.6. Kas jāzina un jāprot, rakstot instrukciju un ieteikumus? (Telefonsarunu valoda)
2. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 5.1. Kādas ir valodas funkcijas un to nozīme saziņā? (Valodu brīnumainā pasaule) 5.2. Kas ir saziņas situācija, un kā lietot tai atbilstošus valodas līdzekļus? (Tas nav kino, tā ir dzīve) 5.3. No kā sastāv vārds? (Vārdi manā ģimenē) 5.4. Kāda ir valoda apkārtējā vidē? (Manas ielas/pagasta vēstījums) 5.5. Kā sasaistīt teksta saturu ar vizuālo noformējumu? (Spēlējas, spēlējas, kamēr sāk spēlēt) 5.6. Kas ir vienkāršs, un kas ir salikts teikums? (Fantazējam kopā)
3. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 51 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 6.1. Kā veidot runu, ievērojot tās atbilsmi vizuālajai informācijai? (Informācijas ieguve, apstrāde, tālāk nodošana) 6.2. Kā veidot tekstu atbilstoši mērķim un adresātam? Kā darina jaunus vārdus? (Darbs pagātnē, tagadnē un nākotnē) 6.3. Kāda nozīme valodā ir īpašības vārdiem ar nenoteikto un noteikto galotni un frazeoloģismiem? (Modes daudzveidīgā pasaule) 6.4. Kā analizēt, vērtēt un veidot interviju? (Zvaigznes visapkārt) 6.5. Kādas ir teksta pazīmes? Kā pareizi pierakstīt pamata un kārtas skaitļa vārdus? (Labs stāsts) 6.6. Kādi valodas un vizuālie līdzekļi tiek izmantoti, lai veidotu tekstu? (Ceļojums laikā)
4. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 49 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 7.1. Kāda nozīme ir darbības vārdam divdabja formā? (Uz priekšu, apmaldoties un jaunus ceļus meklējot) 7.2. Kā iedala saliktus teikumus pēc uzbūves? Ko ievēro, rakstot neformālu vēstuli? (Es, mani draugi un draugu draugi) 7.3. Kādus valodas līdzekļus izmanto saziņā? Kā lieto darbības vārda izteiksmes? (Vārda spēks) 7.4. Kāpēc darbības vārdam ir darāmā un ciešamā kārta? (Sociālie tīkli un tīklošanās) 7.5. Kas raksturīgs preses izdevumu valodai? (Avīžu un žurnālu valoda) 7.6. Kas raksturīgs valodai apkārtējā vidē? (Valodas spēks un nespēks laiku griežos)
5. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 39 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 8.1. Kā es veidoju saziņu ar sevi un citiem? ( Dzīve šeit un tīmeklī) 8.2. Kā valoda atklāj savstarpējās attiecības? (Miers un konflikti) 8.3. Kā tiek darināti jauni vārdi? (Stiprums un vājums ) 8.4. Kā pilnveidot tekstveides prasmes? (Vienatnē un starp cilvēkiem) 8.5. Kurām ortogrāfijas normām ir jāpievērš uzmanība? (Valoda agrāk un tagad) 8.6. Kāda ir latviešu valodas un literatūras nozīme izglītībā? (Krustceles un jauni ceļi)
6. Gada noslēguma tests 00:40:00 vidēja 67 p. Gada noslēguma tests, kurā iekļauti uzdevumi no tēmām: 9.1. Kā kritiski lasīt vēstījumu sociālajos medijos un radīt savus vēstījumus? (Sociālo mediju lietošana profesionālos nolūkos) 9.2. Kādā valodā runā kino? (Valoda kino un kino valoda) 9.3. Kā lasīt un uztvert dažādu žanru un veidu tekstus? (Literatūra vienatnē un kopā ar citiem) 9.4. Kā veidot dialogu un veiksmīgu komunikāciju? (Miera un konfliktu valoda) 9.5. Kā izkopt savu individuālo valodas stilu, lai saziņa būtu veiksmīga? (Manas valodas stiprās puses) 9.6. Kas raksturīgs lietišķās valodas stilam runā un rakstos? (Iespēju valoda)