Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Valsis | Aktualizē teoriju par balles deju -valsi. |
2. | Takstmērs 3/4 | Nostiprina izpratni par jēdzienu „taktsmērs”. Iepazīst taktsmēru 3/4 . |
3. | Pusnots ar punktu | Iepazīst jauno ritma vienību - pusnots ar punktu. |
4. | Klavieres | Iepazīst mūzikas instrumentu - KLAVIERES |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Foto-valsis | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Pēc attēla atšķir valsi no citām dejām |
2. | Valša melodija | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Klausās valša mūzikas piemēru un raksturo to, izmantojot piedāvātos variantus. Attīsta mūzikas klausīšanās prasmi. |
3. | Valsis vai polka.Video. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pazīst mūzikas žanrus - valsis un polka. Uztver šo žanru raksturīgākās iezīmes. |
4. | Saklausa valsi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Attīsta klausīšanās prasmi.Analizē un mācās salīdzināt dažādus mūzikas žanrus. Atšķir valša skanējumu no citiem mūzikas žanriem. |
5. | Valša īpašības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Zina valša īpasības. Prot raksturot valsi. |
6. | Valša pieraksts notīs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pēta un analizē nošu pierakstus. Attīsta prasmi atpazīt un noteikt nošu pierakstā valsim raksturīgo pavadījuma formulu |
7. | 2/4 un 3/4 | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Veido prasmi orientēties 2/4, 3/4 takstmērā. Prot noteikt taktsmēru atbilstoši taktī izmantotajām ritma vienībam. |
8. | Ritma klausīšanās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Attīsta klausīšanās prasmi.Saklausa ritma motīvu 3/4 taktsmērā.Atkārto zināšanas un prasmes par ritmu. |
9. | Pilnas takts veidošana 3/4 takstmērā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Attīsta prasmi darboties ar apgūtajām ritma vienībām. Grupē notis 3/4 takstmērā vienas takst ietvaros. |
10. | Nosaki taktsmēru! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nostiprina prasmi orientēties 2/4, 3/4 un 4/4 takstmērā. Prot noteikt taksmēru atbilstosi taktīs izmantotajām ritma vienībām. |
11. | Vai vari atrast, kurā taktī ir kļūda? | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Ir guvis izpratni par 2/4, 3/4 un 4/4 takstmēru. Prot grupēt notis izmantojot apgūtās ritma vienības, atbilstoši takstmēram un prot atrast taktsmēram neatbilstošās taktis. |
12. | Ritma vienības un tām atbilstošās ritma zilbes I | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, atpazīst un prot pārveidot grafisko ritma vienību par ritma zilbēm.Nostiprina zināšanas par ritmu. |
13. | Ritma vienības un tām atbilstošās ritma zilbes II | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nostiprina zināšanas par ritmu.Pazīst un prot nosaukt apgūtās rittma vienības ar ritma zilbēm |
14. | Pusnots ar punktu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atrod nošu grupu atbilstošu pusnots ar punktu ilgumam. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ir vai nav valsis | Citi | vidēja | 1 p. | Atšķir valša melodiju |