Satura rādītājs:
Eksāmenu uzdevumi (PROF)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 1.daļa, 1.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Zina, kādi ir mikroskopu veidi, to pielietojums. |
2. | 1.daļa, 3.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Atpazīst plazmolīzes un deplazmolīzes procesu. |
3. | 1.daļa, 15.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Atpazīst simpatiskās un parasimpatiskās nervu sistēmas darbības principus. |
4. | 1.daļa, 17.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Atpazīst un nosaka barošanās tīkla elementus, trofiskos līmeņus. |
5. | 1.daļa, 19. uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Izprot monohibrīdisko krustošanu. |
6. | 1.daļa, 24.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Zina būtiskākos dzīvības evolūcijas posmus. |
7. | 2.daļa, 1.1.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Pareizi lieto jēdzienus, kas saistīti ar organismu grupēšanu pēc dažādām pazīmēm - šūans uzbūves, barošanās un skābekļa nepieciešamības. |
8. | 2.daļa, 1.5.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Pārzina procesus, kas notiek gremošanas orgānu sistēmā. |
9. | 2.daļa, 1.6.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Pēc attēla atpazīst pomkāju tipa pārstāvi, zina pomskāju ārējās uzbūves pazīmes. |
10. | 2.daļa, 1.7. uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Izmanto zināšanas par Mendeļa 2. likumu, lai atrisinātu iedzimtības uzdevumu. |
11. | 2.daļa, 1.8.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Zina, kādi organismi tiek izmantoti biotehnoloģijās, pārzina galveno biotehnoloģiju darbības procesus. |
12. | 2.daļa, 1.10.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Pārzina dzīvības evolūcijas hronoloģisko laika līniju. |
13. | 2.daļa, 2.1.uzdevums | Citi | vidēja | 1 p. | Skaidro fizioloģisko procesu nozīmi organismā. |
14. | 2.daļa, 2.5.uzdevums | Citi | vidēja | 2 p. | Pēc dotā attēla analizē organismu evolūcijas hronoloģiju. |
15. | 2.daļa, 3.uzdevums | Citi | vidēja | 3 p. | Analizē pētījuma rezultātus, secina par eksperimenta apstākļiem, balstoties uz doto grafiku un eksperimenta shēmu. |
16. | 2.daļa, 4.uzdevums | Citi | vidēja | 3 p. | Analizē informāciju par organismu pazīmju iedzimšanu, kas saistītas ar dzimumhromosomām. |
17. | 2.daļa, 9.uzdevums | Citi | vidēja | 10 p. | Pēc dotā pētījuma teorētiskā pamatojuma un iekārtu ilustrācijas, izplāno eksperimentu, lai noteiktu, kā apgaismojuma intensitāte ietekmē fotosintēzes procesu. |