Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kopīga mākslas darba radīšana | |
2. | Krāsu saskaņa | |
3. | Vizuālās mākslas izteiksmes līdzekļi kopējā darbā |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kārtība uz galda | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Saprot, kas drīkst atrasties uz galda. |
2. | Komandas darbs | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot sadarbības nozīmi kopīga darba radīšanā. |
3. | Kopīgs darbs | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst komandas darbu traucējošas darbības. |
4. | Pamatkrāsas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst pamatkrāsas. |
5. | Krāsu jaukšana | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Iepazīst krāsu jaukšanu. |
6. | Pamatkrāsas gleznās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst pamatkrāsas mākslas darbā. |
7. | Siltās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atšķir siltās krāsas. |
8. | Siltās krāsas gleznās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst siltās krāsas mākslas darbā. |
9. | Vēsās krāsas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atšķir vēsās krāsas. |
10. | Vēsās krāsas attēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst vēsās krāsas attēlā. |
11. | Kopīgs mākslas darbs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izprot pozitīvu uzvedību kopīga mākslas darba radīšanā. |
12. | Kontūras | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atpazīst kontūras mākslas darbā. |
13. | Gaišās krāsas mākslas darbā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atšķir gaišās un tumšās krāsas mākslas darbā. |
14. | Trūkstoši burti | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Iepazīst mākslas terminu pareizrakstību. |
15. | Radoša darba sastāvdaļas | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Saprot mākslas darba tapšanas sastāvdaļas. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Krāsu kompozīcija I | 00:20:00 | vidēja | 9 p. | Izprot pamatkrāsu un papildkrāsu būtību, atšķir siltās un vēsās krāsas. Izprot sadarbības un pozitīvas attieksmes nozīmi kopīga mākslas darba radīšanā. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Krāsu kompozīcija II | 00:40:00 | vidēja | 13 p. | Izprot sadarbības un pozitīvas attieksmes nozīmi kopīga mākslas darba radīšanā, atpazīst un atšķir pamatkrāsas, siltās un vēsās krāsas, izprot krāsu jaukšanas pamatprincipus. |