Skolēns pētīja spoli ar tai pievienotu jutīgu galvanometru, pārvietojot pastāvīgo magnētu tuvāk un tālāk no spoles. Grafikā redzamas strāvas izmaiņas spolē (P2 un P1): viens no impulsiem (pīķis) – magnētam virzoties tuvāk spolei, bet cits impulss – magnētam attālinoties no spoles.
YCUZD_240731_6482_3_2_4_grafiks.svg
 
P2
P1
 
Strāvas impulss P2 atbilst situācijai, kad magnētu tuvina spolei, bet P1 – attālina no spoles.
 
Paskaidro, kas notiktu, ja skolēns samainītu vietām magnēta polus (ziemeļu ar dienvidu) un saglabātu tādu pašu magnēta tuvināšanas un attālināšanas ātrumu!
 
1. Izvēlies atbilstošu grafiku!


2. Kādu likumu Tu izmantosi, lai paskaidrotu procesu?
 
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!