Veidojot termosu, skolēni nolēma izpētīt faktorus, kuri ietekmē siltumizolācijas spēju saglabāt siltumu traukā. Skolēniem ir pieejami šādi piederumi: termometrs, hronometrs vai pulkstenis, trauki, kuros var liet ūdeni vārīšanās temperatūrā, un dažādi siltumizolatoru materiāli: putu polistirola loksnes, dūnas, vate, plīša audums.
 
Pētāmā problēma / jautājums: Vai siltumizolācijas spēja ir atkarīga no ūdens sākuma temperatūras termosā?
 
Saplāno izvēlētajai pētāmajai problēmai atbilstošo eksperimenta darba gaitu!
Sakārto loģiskā secībā!
B Pēc termosa aiztaisīšanas ar vāku vēro laiku ar hronometru. Pēc noteiktā laika izmēri ūdens temperatūru termosā un novērtē siltumizolācijas spēju.
C Izanalīzē eksperimenta rezultātus.
D Izmēri karstā ūdens temperatūru ar termometru.
E Esi piesardzīgs, veicot eksperimentu.
F Ielej karsto ūdeni traukā un ievieto to pašizgatavotā termosā, kas pārklāts ar vienu no siltumizolatoru materiāliem.
G Sakārto darba vietu pēc darba izpildes.
A Atkārto eksperimentu, mainot ūdens sākuma temperatūru termosā.


 1.i2.i3.i4.i5.i6.i7.i
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!