Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Saskaitīšana līdz 20 Mācies saskaitīt līdz 20. Vizuāls uin teorētisks apraksts par tēmu kā saskaita skaitļus, kuri lielāki nekā 10.
2. Viencipara skaitļa pieskaitīšana pie divciparu skaitļa 20 apjomā Vizuāls uin teorētisks apraksts par tēmu kā saskaita skaitļus ar pāreju citā desimtā.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Summa 1. izziņas līmenis zema 2 p. Summa 20 apjomā. Doti divi saskaitāmie, skolēnam jāuzraksta summa. Dotas divas izteiksmes, kuras jāaprēķina. Saskaitīt nozīmē noskaidrot, cik kopā; atņemt nozīmē noskaidrot, cik ir viena daļa no daudzuma, ja otru zina. (M.Li.3.)
2. Saskaitīšana līdz 20 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Doti dažāda lieluma Lego kluči. Skolēns saskaita un uzzina, cik liels lego kluču laukums sanāk.
3. Saskaitīšana līdz 20. Salīdzināšana 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Doti dažāda lieluma Lego kluči. Skolēns saskaita un salīdzina tos.
4. Summa. Lauzta līnija 3 posmos. 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Lauzta līnija. Dota laudztā linija. Skolēns aprēķina tās kopīgu garumu, izmantojot sev ērtāku aprēķināšanas metodi.
5. Bumbiņu saskaitīšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
6. Summa 20 apjomā 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Summa 20 apjomā. Nosaka pāru skaitu. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.)
7. Saskaitīšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, nosaka, kuras izteiksmes rezultāts būs dotais skaitlis. izvēloties kādu no paņēmieniem. Skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
8. Saskaitīšana līdz 20. Lauzta līnija 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Dots lineāls, uz kura uzzīmēts lauztās līnijas garums. Skolēns izveido izteiksmi, ar kuras palīdzību var aprēķināt lauztās līnijas kopīgu garumu.
9. Saskaitīšana. Teksta uzdevums 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
10. Nezināmā aprēķināšana 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Nezināmā darbības locekļa noteikšana. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
11. Summa līdz 20 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Summa līdz 20. Kalendārs. Nosaka datumu.
12. Summa. Nauda 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Summa līdz 20. Nauda.
13. Pāru skaits 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Salīdzināt skaitu var vai nu saskaitot (jo lielāks skaitlis, jo vairāk), vai sagrupējot pa pāriem. (M.Li.3.)
14. Summa ar pāreju jaunā desmitā 3. izziņas līmenis augsta 1 p. Dota tabula. Skolēns izprot tabulā sniegto informāciju un nosaka doto lielumu summu.
15. Saskaitīšana tabulā 3. izziņas līmenis augsta 4 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Saskaitīšana līdz 20 Citi zema 1 p. Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)
2. Saskaitīšana. Darbības locekļu nosaukumi Citi vidēja 1 p. Saskaita 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.)

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Summa un starpība 20 apjomā ar pāreju citā desmitā 00:20:00 vidēja 9 p. Uzdevumi ar salīdzināšanu, nezināmā darbības locekļa noteikšanu, mēra noteikšanu un dažādu lielumu saskaitīšanu 20 apjomā ar pāreju citā desmitā.

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Summa 20 apjomā ar pāreju citā desmitā 00:20:00 vidēja 7 p. Uzdevumi ar saskaitīšanu un salīdzināšanu 20 apjomā, izmantojot dažādus lielumus.