Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Atņemšana 20 apjomā | Vizuāls un teorētisks apraksts par tēmu atņemšana 20 apjomā ar pāreju citā desmitā. |
2. | Atņemšana 20 apjomā ar pāreju citā desmitā | Vizuāls un teorētisks arpraksts par tēmu atņemšana ar pāreju citā desmitā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Starpība. Nezināmā darbības locekļa noteikšana | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Papildina vienādību, lai ta būtu patiesa. Prot noteikt nezināmā darbības locekļa vērtību. |
2. | Starpība pirmajā un otrajā desmitā | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Risina darbības pirmajā un otrajā desmitā, saskata analoģiju. |
3. | Nezināmā noteikšana pirmā un otrā desmita apjomā | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Risina darbības pirmajā un otrajā desmitā, nosaka nezināmo, saskata analoģiju. |
4. | Teksta uzdevums par zēniem. Izvēlies atbildi! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Starpība. Lieli skaitļi, uzdevumi, kuros jānosaka, cik kopā, cik pienāk klāt, aiziet prom, paņem nost, ar nezināmo jebkurā pozīcijā, izmantojot modeļus, zīmējumus un pierakstot kā vienādību, ar simbolu aizstājot nezināmo. |
5. | Izteiksmju salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzināšana. Izteiksmes. |
6. | Kalendārs. Datuma noteikšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Starpība līdz 20. Kalendārs. Nosaka datumu. |
7. | Izteiksmju vērtību salīdzināšana ar skaitli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
8. | Atņemšana 20 apjomā. Lauzta līnija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Dots lineāls, uz kura uzzīmēts lauztās līnijas garums. Skolēns prot izveidot izteiksmi, ar kuras palīdzību var aprēķināt lauztās līnijas otra posma garumu, ja viens ir dots. |
9. | Starpība 20 apjomā. Salīdzināšana. Dzīvnieku pēdas. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzināšana. Dotas dažādu dzīvnieku pēdas, kurām doti izmēri, tās jāsalīdzina. |
10. | Starpība 20 apjomā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Starpība 20 apjomā. Uzdevumi ar nosacījumu - par mazāk. |
11. | Starpība 20 apjomā. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Starpība. Nezināmā darbības locekļa lieluma noteikšana. |
12. | Starpība 20 apjomā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Teksta uzdevums ar nosacījumu par mazāk. |
13. | Starpība. Nauda | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Summa līdz 20. Nauda. Nezināmā aprēķināšana. |
14. | Nezināmais atņemšanā | 2. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Saskaita un atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. (M.3.3.2.1.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Atņemšana 20 apjomā | Citi | vidēja | 4 p. | Atņem 20 apjomā, izvēloties kādu no paņēmieniem, skaidro, kā rezultāts iegūts, kā zina, ka rezultāts pareizs. Veido izteiksmi pēc darbības locekļu nosaukumiem un to vērtībām, prot aprēķināt izveidotās izteiksmes vērtību. |
2. | Starpība 20 apjomā. Dzīvnieku pēdas. | Citi | vidēja | 1 p. | Salīdzināšana. Dotas dažādas dzīvnieku pēdas, jānosaka, par cik garāka, vai īsāka ir pēda. |
3. | Starpība 20 apjomā. Diagramma. | Citi | augsta | 2 p. | Diagramma. Nosaka, par cik saimniecībā vieni dzīvnieki ir vairāk, nekā otri. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Starpība 20 apjomā | 00:20:00 | vidēja | 8 p. | Dažāda veida uzdevumi, kuros jāsalīdzina izteiksmes, jānosaka lauztāslīnijas viena posma garums, dzīvnieku pēdu salīdzināšana, teksta uzdevumi un vienādības. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Starpība 20 apjomā | 00:20:00 | vidēja | 7 p. | Uzdevumi ar izteiksmēm, kurās jāievieto skaitļi, teksta uzdevumi, uzdevumi ar kalendāru, nogriežņu salīdzināšanu, naudu. |