Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Garuma mēri. Centimetrs, decimetrs, metrs | Teorētisks un vizuāls apraksts par garuma mērvienībām - centimetrs un decimetrs. |
2. | Garuma mērīšana ar lineālu | Vizuāls un teorētisks apraksts, kā, izmantojot lineālu, pareizi mērīt un precīzi uzzīmēt līniju. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nogriežņu zīmēšana ar lineālu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, vai nogrieznis būs uzzīmēts precīzi vai neprecīzi pēc dotā garuma. |
2. | Mērīšana ar lineālu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, vai mērījums ar lineālu veikts precīzi vai neprecīzi. |
3. | Vaboles. Salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina pēc garuma dotās vaboles. |
4. | Nogriežņi. Salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Salīdzina dažāda garuma nogriežņus. |
5. | Nogrieznis. Salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka nogriežņu garumu, kuri uzzīmēti virs lineāla un salīdzināt tos. |
6. | Garuma mērīšana un salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Nosaka, kurš garums ir lielāks, vai mazāks par doto mēru. Doti dažādi mēri. |
7. | Mērvienību pārveidošana. Decimetri un centimetri | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Dotas dažādas garuma mērvienības, kuras jāpārveido lielākās vai mazākās garuma mērvienībās. |
8. | Dažādu garuma mērvienību summa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pāriet no pilniem decimetriem uz centimetriem, un otrādi – centimetrus izsaka pilnos decimetros. |
9. | Garuma mērvienības, pārveidošana lielākās vai mazākās mērvienībās | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pārveido garuma mērvienības. |
10. | Dažādu priekšmetu mērīšana. Salīdzināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mēra un salīdzina dažādu priekšmetu garumus. |
11. | Nogriežņu salīdzināšana un starpība | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izmēra un pieraksta mērīšanas rezultātu, lietojot mērvienību apzīmējumus. |
12. | Nogriežņi | 3. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Sakārto nogriežņus augošā vai dilstošā secībā. |
13. | Nogrieznis - "par vairāk" | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Nosaka, cik garš ir katrs nogrieznis, ja sadala vienu nogriezni divos pēc dotiem nosacījumiem. |
14. | Mērījumi ar lineālu | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Nosaka, cik gari ir dotie mērījumi. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Nogriežņu salīdzināšana un garuma noteikšana | Citi | vidēja | 2 p. | Nosaka, kurš ir visgarākais vai visīsākais nogrieznis un cik tas ir garš. |
2. | Garuma mēru noteikšana | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, kura vabole atbilst noteiktam izmēram. |
3. | Garuma mēri. Summa, starpība. Salīdzināšana | Citi | augsta | 1 p. | Aprēķina dažādas mērvienību summas vai starpības, tās salīdzina. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Garuma mervienības - centimetrs, decimetrs | 20:00:00 | vidēja | 7 p. | Nosaka garumu, salīdzina, pārveido mērvienības. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Centimetrs, decimetrs | 20:00:00 | vidēja | 14 p. | Uzdevumi ar garuma mērvienībām - centimetriem un decimetriem. Mēra, salīdzina, pārveido, sakārto dotos mērus augošā vai dilstošā secībā. |