Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Attēli | Tēmā izmantoto darbu atsauces. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Fantāziju tēls | Zina par fantāziju tēlu dažādību to nozīmi |
2. | Iedvesmas avots radot fantāziju tēlu | Pārzina dažādas mākslas tehnikas un vizuālos izteiksmes līdzekļus, tēla radīšanai |
3. | Fantāziju tēls un vizuālie izteiksmes līdzekļi | Zina, kā ar dažādiem vizuālās izteiksmes līdzekļiem atspoguļot tēlu |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Fantāziju tēls | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina, kas ir fantāziju tēli. |
2. | Fantāziju tēlu atpazīšana | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot atrast teikuma beigas par fantāziju tēliem. |
3. | Sintēze fantāziju tēlos | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka, kuros attēlos saskatāma fantāziju tēlu sintēze. |
4. | Fantāziju tēli attēlos | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka fantāziju tēlus attēlos. |
5. | Apgalvojumi, iedvesmas avots fantāziju tēlu zīmēšanai | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina raksturīgākos iedvesmas avotus, lai uzzīmētu fantāzijas tēlu. |
6. | Hiperbolizācija fantāziju tēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kuros attēlos saskatāma fantāziju tēlu hiperbolizācija. |
7. | Iedvesmas avots attēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka fantāziju tēlos, autora iedvesmas avotu! |
8. | Attēlu analīze, mītisks vai pasaku tēls | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot veikt attēlu analīzi, atpazīstot pasaku tēlu no mītiskajiem tēliem. |
9. | Attēlu analīze, iedvesmas avoti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot attēlos saskatīt iedvesmas avotu, radot fantāzijas tēlus. |
10. | Fantāzijas tēls pēc dotā apraksta. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pēc dotā apraksta un dotajiem burtiem, prot saskatīt pareizo atbildi. |
11. | Ir/nav mītiskie un pasaku tēli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka pareizo atbildi zinot, kas ir mītisks, kas pasaku tēls. |
12. | Attēla analīze, izteiksmes līdzekļi | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot veikt attēla analīzi,tajos saskatot dažādus mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus, radot fantāziju tēlus. |
13. | Attēlu analīze pasaku, mītu un fantāzijas tēli | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Pēc attēliem nosaka tēlu iedalījumu: mītos, pasakās, fantāziju tēlos. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vizuālie izteiksmes līdzekļi fantāzijas tēlos | Citi | vidēja | 2 p. | Nosaka pareizo atbildi par fantāziju tēliem pēc vizuālajiem izteiksmes līdzekļiem. |
2. | Būtiskākās iezīmes attēlā | Citi | vidēja | 2 p. | Prot veikt attēla analīzi, saskatot tajā sintēzi vai hiperbolizāciju, zina atšķirības. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Fantāziju, mītisko un pasaku tēli. | 00:20:00 | vidēja | 12 p. | Zina, kas ir sintēe, hiperbolizācija, pārzina mītiskā un pasaku tēlu atšķirības. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Iedvesmas avots, sintēze un hiperbolizācija mītiskos, pasaku un fantāziju tēlos. | 00:40:00 | vidēja | 20 p. | Atpazīsts mītiskos, fantāziju un pasaku tēlus. Zina sintēzes un hiperbolizācijas nozīmi, lai radītu savu fantāzijas tēlu. Zina iedvesmas avotus, lai zīmētu fantāzijas tēlu. |