Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Attēli | Tēmā izmantoto darbu atsauces. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Identitāte un laikmets mākslā | Zina, kas ir identitāte. |
2. | Identitāte un portrets | Zina, kā identitāte atspoguļojas portretā. Zina, kas ir portrets, kā caur to saskatīt cilvēka identitāti. |
3. | Mākslas forma un tehnikas, kā paust savu identitāti mākslā. | Zina mākslas formas un tehnikas, caur ko paust savu identitāti. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Identitāte, apgalvojumos | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina, kas ir identitāte. |
2. | Psiholoģiskais portrets, jēdzienu skaidrojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina, kas ir identitāte mākslā. |
3. | Identitāte un mākslas formas | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Zina, kas ir identitāte, caur kādām formām to paust mākslā. |
4. | Psiholoģiskais portrets attēlos | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka identitātes iezīmes, attēlos! |
5. | Portrets un identitāte I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot izskaidrot identitāti caur mākslas darbu. |
6. | Identitāte attēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka identitātes raksturojošās iezīmes, attēlos! |
7. | Identitātes iezīmes attēlos I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Nosaka un sagrupē identitātes raksturojošās iezīmes, attēlos! |
8. | Identitāte | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir identitāte, to veidi. |
9. | Portrets un identitāte II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka pareizo atbildi par identitāti mākslā. |
10. | Gleznas analīze, psiholoģiskais portrets | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot veikt gleznas analīzi, saskatot identitātes iezīmes psiholoģiskajā portretā. |
11. | Gleznas analīze par identitāti mākslā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot veikt gleznas analīzi, saskatot dažādus identitātes veidus mākslas darbā. |
12. | Identitātes iezīmes attēlos II | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot veikt attēla analīzi,tajos saskatot identitāti. |
13. | Patiess/nepatiess apgalvojums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot noteikt apgalvojumu patiesumu par identitāti mākslā, portretā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Identitāte un portrets attēlos | Citi | vidēja | 2 p. | Zina identitātes veidus, atpazīst identitāti portretā, zina kas ir psiholoģiskais, alegoriskais un autoportrets caur ko var atspoguļot identitāti. |
2. | Teksta papildināšana, identitāte un portrets | Citi | vidēja | 4 p. | Zina identitātes veidu, prot tos raksturot. Zina portreta nozīmi, lai paustu identitāti. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Identitāte un laikmets mākslā | 00:20:00 | vidēja | 15 p. | Zina, kas ir identitāte, prot to saskatīt attēlos. Zina, kādi ir portreta veidi, kuri raksturo identitātes iezīmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Identitāte un laikmets mākslā | 00:40:00 | vidēja | 31 p. | Zina, kas ir identitāte, pārzina tās veidus. Prot identitāti atpazīt attēlos. Zina portreta veidus, kā identitāte tos raksturo. |