Ieiet portālā
Ieiet portālā
Reģistrēties
Sākums
Ziņas
Meklēt
Biežāk uzdotie jautājumi
PROF pakalpojums
Top
Izglītības iestādes
Virtuālā skola
Pārbaudes darbi
Darba lapas un testi
Skolēnu rezultāti
Jaunas tēmas
Nosūtīt atsauksmi
Skatīt vairāk
Par mums
Vecākiem
Skolotājiem
Kontakti
Noteikumi
Virtuālā skola
Jaunās tēmas (izstrāde)
Tēmas pārbaudei I
4.5. Kas ir programmēšana un kā programmē vizuālajā vidē?
2.
Kārtošanas algoritms
Uzdevums:
6
p.
Sakārto dzīvniekus rindā pēc algoritma!
Garumus skaties pēc attēliem.
ēzelis
aita
ezis
sivēns
vilks
govs
,
vilks
sivēns
aita
ezis
govs
ēzelis
,
ezis
ēzelis
sivēns
vilks
govs
aita
,
ezis
sivēns
ēzelis
govs
vilks
aita
,
sivēns
ezis
vilks
govs
aita
ēzelis
,
aita
ēzelis
sivēns
vilks
govs
ezis
Ieiet portālā
vai
Reģistrēties
Iepriekšējais uzdevums
Atgriezties tēmā
Nākamais uzdevums
Nosūtīt atsauksmi
Atradi kļūdu?
Sūti mums ziņu!
Lai iesniegtu atbildi un redzētu rezultātus, Tev nepieciešams autorizēties. Lūdzu, ielogojies savā profilā vai reģistrējies portālā!
Ieiet portālā
vai
Reģistrēties