Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšanas daļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 0 p. | Lasīšanas daļas uzdevumi (1. variants), skaidrojums to izpildei. |
2. | Klausīšanās daļa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 0 p. | Klausīšanās daļas uzdevumi (1. variants), skaidrojums to izpildei. |
3. | 1. daļas 2. uzd. Lasīšanas uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Sinonīmu atrašana tekstā. Risinājuma soļos dota abu vārdu vārdšķira. |
4. | 1. daļas 3. uzd. Lasīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārda nozīmes noteikšana atbilstoši tekstam. |
5. | 1. daļas 3. uzd. Lasīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vārdu savienojumu nozīmes noteikšana atbilstoši tekstam. |
6. | Klausīšanās 1. uzd. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Apgalvojuma patiesuma novērtēšana. |
7. | Klausīšanās 2. uzd. | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atbilstošā varianta izvēle teikuma turpinājumam. |
8. | Klausīšanās 3. uzd. | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Teikumā iederīgā vārda izvēle. Vārda izvēle atbisltoši dzirdētajam tekstam. |
9. | 2. daļas 1. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pieturzīmju lietojums dažādas uzbūves teikumos. Risinājuma soļos dota teikuma shēma un pieturzīmju lietojuma skaidrojums. |
10. | 2. daļas 2. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pareizi uzrakstīta vārda izvēle. Risinājuma soļos dots vārda rakstības skaidrojums. |
11. | 2. daļas 4. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lietvārdu, īpašības vārdu un darbības vārdu noteikšana teikumā. Risinājuma soļos dota vārda pamatforma. |
12. | 2. daļas 5. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Teikuma uzbūves noteikšana. Salikta sakārtota, salikta pakārtota un vienkārša paplašināta teikuma ar vienlīdzīgiem teikuma locekļiem atšķiršana. |
13. | 2. daļas 6. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Vārdu kārtošana alfabēta secībā. Risinājuma soļos doti krievu un angļu valodas rakstīto alfabēta burtu paraugi. |
14. | 2. daļas 7. uzd. Valodas kompetences uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzrunas un tiešās runas atšķiršana. Konkrēta vārda pamanīšana teikumā. Piebildes pamanīšana teikumos ar piebildi starp tiešās runas daļām. |
15. | 3. daļas 1. uzd. Rakstīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevuma nosacījumiem atbilstoša vēstījuma virsraksta izvēle. |
16. | 3. daļas 1. uzd. Rakstīšanas uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Uzdevuma nosacījumiem atbilstoša pasakas virsraksta izvēle. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Lasīšana. Diag. darbs latviešu valodā 6. klasei 2012. g. | 00:03:00 | vidēja | 4 p. | |
2. | Klausīšanās. Diag. darbs latviešu valodā 6. klasei 2012. g. | 00:06:00 | vidēja | 9 p. | |
3. | Valodas kompetences. Diag. darbs latviešu valodā 6. klasei 2012. g. | 00:06:00 | vidēja | 11 p. |