Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | 2. daļa. Ieteikumi: tēma un laiks | 12. klases eksāmens vēsturē (2015.). |
2. | 2. daļa. Ieteikumi: vēstures avotu analīze | 12. klases eksāmens vēsturē (2015.). |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2. daļas 1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Spēja analizēt, vērtēt un klasificēt vēstures avotus. |
2. | 2. daļas 2.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 12 p. | Vēstures jēdzienu zināšanas, prasmes tos pielietot. |
3. | 2. daļas 2.2. uzdevums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Vēstures jēdzienu zināšanas, prasme tos izskaidrot. |
4. | 2. daļas 3.1.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme vērtēt informācijas avotu, lietot to vēstures izzināšanā, interpretēšanā, sava viedokļa argumentēšanā. |
5. | 2. daļas 3.1.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme vērtēt informācijas avotu, lietot to vēstures izzināšanā, interpretēšanā, sava viedokļa argumentēšanā. |
6. | 2. daļas 3.1.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme vērtēt informācijas avotu, lietot to vēstures izzināšanā, interpretēšanā, sava viedokļa argumentēšanā. |
7. | 2. daļas 3.2.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
8. | 2. daļas 3.2.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
9. | 2. daļas 3.2.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
10. | 2. daļas 4.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
11. | 2. daļas 4.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
12. | 2. daļas 4.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prasme analizēt, vērtēt un klasificēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
13. | 2. daļas 5.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
14. | 2. daļas 5.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
15. | 2. daļas 5.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
16. | 2. daļas 6.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
17. | 2. daļas 6.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā. |
18. | 2. daļas 6.3. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā, saistīt ar apgūtajām zināšanām. |
19. | 2. daļas 7. uzdevums | 1. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Prasme analizēt, vērtēt informācijas avotus, lietot tos sava viedokļa argumentēšanā, saistīt ar apgūtajām zināšanām. |
20. | 2. daļas 8.1. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme raksturot vēstures procesus, vēstures jēdzienu zināšanas, prasme pamatot savu viedokli. |
21. | 2. daļas 8.2. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme raksturot vēstures procesus, vēstures jēdzienu zināšanas, prasme pamatot savu viedokli. |
22. | 2. daļas 9. uzdevums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Vēstures jēdzienu zināšanas, prasme raksturot vēstures procesus, prasme pamatot savu viedokli. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vēstures CE 2. daļa (2015. g.) | 00:55:00 | vidēja | 28 p. |