Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | 2. daļas 1. un 2. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme identificēt tēmu, izpratne par jēdzienu nozīmēm, skaidrojumiem. |
2. | 2. daļas 3. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prasme analizēt vēstures avotu, noteikt cēloņsakarības. |
3. | 2. daļas 4.1. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Tekstpratība, prasme interpretēt atšķirības vēstures avotu informācijā. |
4. | 2. daļas 4.2. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Tekstpratība, prasme interpretēt atšķirības vēstures avotu informācijā. |
5. | 2. daļas 5.1.- 5.2. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme interpretēt vēstures avotus, skaidrot to rašanās vēsturisko kontekstu. |
6. | 2. daļas 5.3. - 5.4. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prasme interpretēt vēstures avotus, skaidrot to rašanās vēsturisko kontekstu. |
7. | 2. daļas 6. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Iegūto zināšanu pielietojums saiknē ar doto informāciju, prasme secināt. |
8. | 2. daļas 7.1. - 7.2. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Prasme analizēt statistikas materiālus. |
9. | 2. daļas 7.3. - 7.4. uzdevums | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prasme salīdzināt statistikas materiālus, secināt. |
10. | 2. daļas 8. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Izpratne par vēstures procesu cēloņsakarībām. |
11. | 2. daļas 9. uzdevums | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Prasme skaidrot vēstures notikuma būtību, sekas, ievērojot faktus, jēdzienus; empātijas spēja. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Papilduzdevums 4. uzdevumam | Citi | vidēja | 2 p. | Lasītprasme, prasme kritiski vērtēt informāciju, secināt. |
2. | Papilduzdevums tēmai | Citi | vidēja | 3 p. | Pārbauda, nostiprina jēdzienu zināšanas. |
3. | Papilduzdevums tēmai | Citi | vidēja | 3 p. | Prasme identificēt tēmu, izpratne par jēdzienu nozīmēm, skaidrojumiem. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diagnosticējošā darba 2. daļas uzdevumi | 00:55:00 | vidēja | 44 p. | Izpratne par jēdzienu, procesu nozīmēm, interpretācijām, vēsturisko kontekstu; prasme noteikt avotos prasīto, salīdzināt, interpretēt informāciju; prasme analizēt statistikas datus; prasme noteikt, skaidrot cēloņsakarības, notikumu būtību, lietojot faktus, jēdzienus. |