Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Informatīvais dizains | Prot skaidrot jēdzienu "informatīvais dizains". |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Informatīvais dizains. Raksturojums (ar ievilkšanu) | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Prot raksturot informatīvo dizainu, tā būtību. |
2. | Informatīvais dizains. Pirmie informatīvā dizaina piemēri | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot nosaukt pirmos informatīvā dizaina piemēru izveidotājus. |
3. | Informatīvais dizains. Grafiskā dizaina pazīmes. (ar ievilkšanu) | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina, kas ir grafiskais dizains, prot noteikt tā paraugus attēlos. |
4. | Informatīvais dizains. Informatīvā un grafiskā dizaina raksturīgās pazīmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot vispārīgi raksturot informatīvo dizainu, spēj attēlos saskatīt informatīvā un grafiskā dizaina pazīmes. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Informatīvais dizains. Raksturojums | Citi | zema | 3 p. | Prot raksturot informatīvo dizainu, tā būtību. |
2. | Informatīvais dizains. Grafiskā dizaina pazīmes. | Citi | zema | 1 p. | Zina, kas ir grafiskais dizains, prot noteikt tā paraugus attēlos. |
3. | Informatīvais dizains. Pirmie informatīvā dizaina objektu izveidotāji | Citi | vidēja | 2 p. | Zina, kuri cilvēki izveidoja vienus no pirmajiem informatīvā dizaina objektiem. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Informatīvais dizains. Vispārējs raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 8 p. | Prot raksturot informatīvo dizainu, tā būtību; zina, kuri cilvēki izveidoja vienus no pirmajiem informatīvā dizaina objektiem; zina, kas ir grafiskais dizains, prot noteikt tā paraugus attēlos; prot vispārīgi raksturot informatīvo dizainu, spēj attēlos saskatīt informatīvā un grafiskā dizaina pazīmes. |