Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Optiskās ilūzijas - opārts, impārts, neiespējamās figūras | Zina, kas ir opārts, prot to raksturot, spēj nosaukt spilgtākos opārta pārstāvjus. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Opārta vispārīgs raksturojums (ar ievilkšanu) | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot opārtu, spēj nosaukt spilgtākos opārta pārstāvjus, prot raksturot viņu daiļradi. |
2. | Opārts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot attēlos saskatīt opārta pazīmes. |
3. | Opārta raksturīgās pazīmes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot attēlos saskatīt opārta pazīmes. |
4. | Opārta izveide, raksturīgās pazīmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kad izveidojās opārts, prot nosaukt šī mākslas virziena izveidotāju, zina spilgtākos pārstāvjus. Prot mākslas darbu reprodukcijās saskatīt opārta pazīmes. |
5. | Impārts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot attēlos saskatīt impārta pazīmes. |
6. | Neiespējamās figūras (ar ievilkšanu) | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir neiespējamā figūra, prot to saskatīt attēlos. |
7. | Optisko ilūziju veidi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot attēlos saskatīt optisko ilūziju veidu pazīmes. |
8. | Optiskās ilūzijas, to veidi, raksturīgās pazīmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot raksturot optisko ilūziju veidus, spēj attēlos saskatīt to pazīmes. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Opārta vispārīgs raksturojums | Citi | zema | 2 p. | Prot raksturot opārtu, spēj nosaukt spilgtākos opārta pārstāvjus, prot raksturot viņu daiļradi. |
2. | Neiespējamās figūras | Citi | vidēja | 2 p. | Zina, kas ir neiespējamā figūra, prot to saskatīt attēlos. |
3. | Optiskās ilūzijas | Citi | augsta | 3 p. | Prot raksturot mākslas virzienus, kuru pārstāvji rada optiskās ilūzijas. |
4. | Opārta izveide | Citi | augsta | 3 p. | Zina, kad izveidojās opārts, izprot tā saistību ar citiem mākslas veidiem, zina, kas veicināja opārta popularitāti. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Opārta raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 11 p. | Zina, kad izveidojās opārts, izprot tā saistību ar citiem mākslas veidiem, zina, kas veicināja opārta popularitāti; prot raksturot opārtu, spēj nosaukt spilgtākos opārta pārstāvjus, prot raksturot viņu daiļradi; prot attēlos saskatīt opārta pazīmes. |
2. | Optiskās ilūzijas | 00:00:00 | vidēja | 14 p. | Prot raksturot mākslas virzienus, kuru pārstāvji rada optiskās ilūzijas; prot attēlos saskatīt impārta pazīmes; zina, kas ir neiespējamā figūra, prot to saskatīt attēlos; prot attēlos saskatīt optisko ilūziju veidu pazīmes. |