Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | For teachers – Skolotājiem | Description of teaching materials. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | School Objects I – Skolas lietas I | Vocabulary of school objects: atlas, chalk, dictionary, file, folder, globe, glue, glue stick, highlighter. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
2. | School Objects II – Skolas lietas II | Vocabulary of school objects: coloured pencils, compass, paint, paint brush, paper clip, sharpener, scissors, a pair of scissors, register, tape. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
3. | School Objects III – Skolas lietas III | Vocabulary of school objects: calculator, headphones, key, keyboard, mouse, projector, smartphone, tablet, webcam. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
4. | Verbs – Darbības vārdi | Vocabulary of activities at school: check, concentrate, copy, forget, know, make notes, practise, revise, shout, spell, use. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
5. | Schools in the UK – Skolas Lielbritānijā | Vocabulary of schools in the UK: nursery school, primary school, grammar school, secondary school, high school, comprehensive school, university, college, state school, private school, boarding school, faith school. Izmanto ilustrācijas, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju. (VS.6.2.1.3.) |
6. | Useful things – Noderīgo lietu stūrītis | Additional websites where to learn and practice the vocabulary and grammar. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Choosing the translation in English. Verbs – Tulkojuma izvēle. Darbības vārdi | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading the verb in Latvian and choosing the correct translation. Lasa un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Atpazīst un lieto pieklājības frāzes ikdienas saziņas situācijās (piemēram, apsveicot svētkos). (=VS.6.1.1.9.) |
2. | Listening and choosing the translation. School objects – Klausīšanās un tulkojuma izvēle | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Listening to the word and choosing Latvian translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
3. | Choosing the translation. School objects and verbs – Klausīšanās un tulkojuma ievilkšana | 1. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading and dragging the correct translation from the given ones. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
4. | Choosing the translation. Schools in the UK – Tulkojuma izvēle. Skolas Lielbritānijā | 2. izziņas līmenis | zema | 3 p. | Reading the word in Latvian and choosing the translation. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
5. | Listening and choosing the translation. School objects and verbs– Klausīšanās un tulkošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Listening and choosing the correct translation. Klausās un izvēlas no piedāvātajām teksta atbildēm atbilstošo. Klausās un saskaņo tos ar apgalvojumiem/jautājumiem. |
6. | Picture and writing the word in English. School objects – Attēlā redzamā vārda rakstīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing the correct word in English based on the picture. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
7. | Unscrambling the word. School objects and verbs – Vārda veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Unscrambling the word from the given letters. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
8. | Writing the translation into English. School objects and verbs – Tulkojuma rakstīšana angļu valodā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Writing the correct translation. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
9. | Choosing the pronunciation. School objects and verbs – Izrunas izvēle | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Choosing the correct pronunciation for the given word. Klausās izrunu un izvēlas no piedāvātajiem teksta variantiem atbilstošo. Klausās un atpazīst zināmos vārdus, frāzes, īsus teikumus (piemēram, savieno vārda izrunu ar rakstīto vārdu). |
10. | Dictation. School objects – Diktāts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Listening and writing the word you hear. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
11. | Correcting mistakes. Spelling. School objects – Kļūdu labojums. Pareizrakstība | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Finding the word with spelling mistakes and writing it correctly.. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
12. | Grouping the words. Electronic devices, school objects, verbs – Vārdu sagrupēšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Dragging the words according to the topic: electric devices, school objects and school verbs. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
13. | Listening, comparing and choosing the statement – Klausīšanās, salīdzināšana un apgalvojuma izvēle | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and choosing the appropriate statement about the picture and the sentence. Klausās un izvēlas no piedāvātajiem teksta virsrakstiem atbilstošo. Saskata sakarības vienkāršos teikumos un aprakstos, attēlos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, pareizo atbildi).(=VS.6.1.1.3.) |
14. | Listening and writing the word. School objects – Klausīšanās un vārda ierakstīšana | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Listening and writing the word in the sentence based on what you heard. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
15. | Reading and choosing the answer about the schools in the UK – Lasīšana un atbildes izvēle teikumā | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Reading and choosing the answer about schools in the UK. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
16. | Choosing the answer about the table – Atbildes izvēle par tabulu | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Choosing the correct answer based on the table. Uzlabo pareizrakstību un valodas lietojumu savā tekstā, izmantojot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas. (=VS.6.3.1.9.) Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
17. | Reading and writing the word about the text – Lasīšana un vārda ierakstīšana par tekstu | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading and writing the word in the sentence based on the text. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
18. | Reading and choosing the answer about the text – Lasīšana un atbildes izvēle par tekstu | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the text and choosing if the statement is true or false. Saskata notikumu secību vienkāršos teikumos un aprakstos; uztver galveno domu, parāda savu izpratni (piemēram, atzīmējot, vai apgalvojumi ir patiesi vai nepatiesi).(=VS.6.1.1.3.) |
19. | Guessing the word by its definition. School objects – Vārda minēšana pēc tā skaidrojuma | 3. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Reading the definition of the word and choosing the answer from the given ones. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši digitālam kontekstam. |
20. | Listening and choosing the statement. School objects – Klausīšanās un apgalvojuma izvēle | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Listening and choosing the correct statement based on the information. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Making the dialogue. School objects – Dialoga veidošana | Citi | vidēja | 6 p. | Putting up the dialogue in the correct order. Veido dialogus un īsus tekstus. (VS.6.2.1.1.) Sakārto dialoga tekstu notikumu secībā, pamatojoties uz informāciju par darbības vietu un laiku. (VS.6.2.1.6.) |
2. | Listening and choosing the answer about the school – Klausīšanās un atbildes izvēle teikumā | Citi | augsta | 4 p. | Listening and choosing the answer from the given ones about schools in the UK. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
3. | Listening and writing the word by its definition – Klausīšanās un vārda rakstīšana pēc skaidrojuma | Citi | augsta | 4 p. | Listening and writing the word by its definition. Izsecina vārda nozīmi. (VS.6.3.1.4.) Pieraksta vārdus un frāzes, ko saprot, izsaka minējumus par to, ko nesaprot.(=VS.6.3.1.6.) |
4. | Listening and choosing the word. School objects – Klausīšanās un vārda izvēle | Citi | augsta | 7 p. | Listening and dragging the mentioned words in the audio file. Izmanto ilustrācijas un virsrakstus, lai iegūtu sev nepieciešamo informāciju; uztver digitālu tekstu. (VS.6.2.1.3.) Izvēlas piemērotāko informāciju atbilstoši kontekstam. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Schools and school objects I | 00:20:00 | zema | 15 p. | Vārdu krājums par tēmu "Skolas un skolas lietas"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
2. | Skolas un skolas lietas II | 00:30:00 | vidēja | 18 p. | Vārdu krājums par tēmu "Skolas un skolas lietas"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skolas un skolas lietas III | 00:40:00 | augsta | 39 p. | Vārdu krājums par tēmu "Skolas un skolas lietas"; izvēles, aizpildīšanas uzdevumi, tiek pārbaudītas skolēna vārdu pareizrakstības, valodas lietojuma, klausīšanās un rakstīšanas prasmes. |