Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Informācija skolotājam |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Tārpu iedalījums | Skolēni iepazīst tārpu tipus - posmtārpus, veltņtārpus un plakantārpus. |
2. | Posmtārpu raksturojums | Skolēni gūst priekšstatu par slieku uzbūvi un dzīvības procesiem. |
3. | Slieku nozīme dabā | Skolēni mācās izprast slieku nozīmi vielu apritē dabā un gūst priekšstatu par slieku audzēšanu. |
4. | Dēles | Skolēni iepazīst medicīnas dēļu izmantošanas iespējas. |
5. | Invadēšanās ar parazītiskajiem veltņtārpiem | Skolēni mācās, kā izvairīties no invadēšanās ar cērmēm, spalīšiem un trihīnām. |
6. | Vērša lentenis | Skolēni gūst priekšstatu par vērša lenteņa attīstības ciklu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Tārpu iedalījums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni attēlos atpazīst tārpu tipu pārstāvjus un atbild uz jautājumiem par to īpašībām. |
2. | Slieku loma barošanās ķēdēs | 2. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Skolēni veido barošanās ķēdes no dotajiem organismiem un raksturo slieku lomu augsnē. |
3. | Dēles | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni atbild uz jautājumiem par hirudoterapiju un dēļu īpašībām. |
4. | Invadēšanās ar parazītiskajiem veltņtārpiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni analizē situācijas un norāda veidu, kā izsargāties no invadēšanās ar veltņtārpiem |
5. | Vērša lentenis | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni attēlā sameklē lenteņa attīstības stadijas. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Tārpu uzbūve un funkcijas | 00:00:00 | vidēja | 16 p. | Skolēni nostiprina zināšanas par tārpu daudzveidību, nozīmi dabā un cilveku dzīvē. |