Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Informācija skolotājam |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kas veido klimatu? | Klimats un to veidojošie faktori. |
2. | Latvijas klimats | Apstākļi, kas veido Latvijas klimatu. Klimata raksturojums. |
3. | Laikapstākļi | Kas ir laikapstākļi? Kā prognozēt laikapstākļus? |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kas ietekmē klimatu? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Apstākļi, kas ietekmē klimatu. |
2. | Kā veidojas klimats? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kā dažādi apstākļi ietekmē klimatu? |
3. | Klimata izmaiņas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Kāpēc veidojas klimata izmaiņas? |
4. | Kā samazināt klimata izmaiņas? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Ko var darīt katrs cilvēks, lai samazinātu klimata izmaiņas? |
5. | Informācija par klimatu | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Interneta resursu izmantošana, lai iegūtu informāciju par Latvijas klimatu. |
6. | Laikapstākļu raksturošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Laikapstākļu prognozēšana, izmantojot metereoloģiskās kartes. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vēja stiprums | Citi | vidēja | 2 p. | Vēja stipruma noteikšana, izmantojot Boforta skalu. |
2. | Apgalvojumi par klimatu | Citi | vidēja | 1 p. | Izvērtēt, vai minētais apgalvojums ir patiess. |
3. | Meteoroloģiskā karte | Citi | vidēja | 2 p. | Laikapstākļu raksturošana, izmantojot metereoloģisko karti. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Klimats un laikapstākļi | 00:00:00 | vidēja | 4 p. | Klimata veidošanās. Metereoloģiskā karte. Klimata izmaiņas. |
2. | Klimats | 00:00:00 | vidēja | 9 p. | Pārbaudi savas zināšanas! |