Gariņi ir tēli, kas atrodas uz skatuves.
Pēc noklusēšanas uz skatuves darbojas viens gariņš
, kas izskatās pēc kaķa, bet to var dzēst un/vai pievienot vienu vai vairākus tāda paša vai cita izskata gariņus.

Gariņa pievienošanai vai izveidošanai izmanto pogas virs gariņu saraksta:

Izvēlēties gariņu no bibliotēkas:
Zīmēt jaunu gariņu:
Ielādēt attēlu no datora:
- Izmantot fotokameru:
Lai dublētu, dzēstu vai slēptu gariņu ar visiem tā scriptiem, klikšķini ar labo peles pogu uz tā gariņu saraksta:

Kad sāk jaunas programmas veidošanu, kaķa gariņu sauc Gariņš 1.
Gariņa pārdēvēšanas algoritms:

Gariņi var reaģēt uz notikumiem, piemēram:
- piespiests zaļais karodziņš;
- piespiests atstarpes taustiņš;
- noklikšķināts uz gariņa.
Ko gariņi var darīt?

Atsauce:
https://scratch.mit.edu/
www.startit.lv
https://skolas.lu.lv/mod/book/tool/print/index.php?id=29857#ch183