Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Hidrosfēras un ūdens aprite | Skolēns zina ūdens riņķojuma norisi un nozīmi. |
2. | Pasaules okeāns un tā daļas | Skolēns zina par pasaules okeānu un tā daļām |
3. | Baltijas jūra | Skolēns zina Baltijas jūras attīstības stadijas. Skolēns zina jūras par jūras un sauszemes mijiedarbību. |
4. | Okeānu ūdens temperatūra, sāļums | Skolēns zina, ka ūdens temperatūra atkarīga no ģeogrāfiskā platuma un dziļuma. Skolēns zina par okeāna ūdens sāļumu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ūdens aprite | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēns zina, kā ūdens aprite sasaista visas hidrosfēras daļas un Zemes sfēras. |
2. | Baltijas jūras attīstības stadijas | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Skolēns zina Baltijas jūras attīstības stadijas, kā arī notiekošos procesus katrā no šīm stadijām. |
3. | Okeāni un to daļas | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns zina jēdzienus un faktus par Pasaules okeānu. |
4. | Ūdens sadalījums un aprite | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns zina faktorus, kas ietekmē iztvaikošanu, kā arī ūdens aprites procesa norisi. |
5. | Okeāni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns zina jūru, līču, salu un šaurumu izvietojumu okeānos. |
6. | Jūras, salas, šaurumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns zina jēdzienus |
7. | Ūdens un tā aprite | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns zina jēdzienus un ūdens īpašības.Skolēns prot izvēlēties pareizo vārdu. |
8. | Jēdzieni par ūdens apriti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns zina jēdzienus par ūdens apriti. |
9. | Jūras, salas, līči | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēns zina jūras, salas, līčus. |
10. | Ūdens riņķojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēns zina dabas elementus, kuri iesaistīti ūdens apritē. |
11. | Pasaules okeāns kartē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns zina ģeogrāfisko objektu atrašanos kartē. |
12. | Baltijas jūras karte | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēns prot atrast objektus kartē. |
13. | Definīcijas | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Skolēns zina definīcijas un prot izvērtēt to pareizību. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Pasaules okeāns un tā daļas | Citi | vidēja | 3 p. | Skolēns zina jēdzienus par pasaules okeānu un tā daļām. |
2. | Krasta erozija | Citi | vidēja | 3 p. | Skolēns zina par viļņu darbību piekrastē. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ūdens aprite, okeāni un to daļas | 00:20:00 | vidēja | 11 p. | Skolēns zina par ūdens apriti un tās nozīmi. Zina jēdzienus, jūras, līčus, salas, pussalas, šaurumus un prot tos atrast kartē.Zina erozijas procesus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ūdens aprite, Pasaules okeāns, Baltjas jūra | 00:40:00 | vidēja | 23 p. | Skolēns zina ūdens riņķojuma norisi dabā. Zina kas ir pasaules okeāns, kā vienota ūdens sistēma, kas ir Baltijas jūra un tās veidošanās posmus. |