Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kā izvirzīt ilgtermiņa mērķi karjerā? | Teorija par faktoriem, kas ietekmē profesijas izvēli, profesiju mainības cēloņus, piemērotību profesijai, kas jāņem vērā izvirzot ilgtermiņa profesionālos mērķus. |
2. | Cilvēku iedalījums tipos, kas palīdz noteikt profesionālās intereses | Amerikāņu zinātnieks Džons Lūiss Holends izveidoja profesiju grupu iedalījumu sešos tipos pēc cilvēka interesēm un spējām, kas kalpo par pamatu savu profesionālo interešu noteikšanai. |
3. | Kā notiek mācīšanās | Šis uzdevums pašlaik tiek veidots |
4. | Ko es varu paveikt kopienas labā | Teorētiskā informācija par sociālo uzņēmējdarbību, par tās nozīmi sabiedrības visu grupu integrēšanā un sociāli nozīmīgu problēmu risināšanu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jēdziena skaidrojums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Lai spētu izprast tēmu, izglītojamajam ir svarīgi izprast terminus un svešvārdus, kuri minēti tēmas izklāstā. |
2. | Mērķi I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais saprot, kuri ir īstermiņa, kuri ilgtermiņa mērķi. Analizējot situāciju, izdara pareizo izvēli. |
3. | Darba sludinājuma analīze | 3. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Izglītojamais spēj analizēt tekstu, izdarīt secinājumus, uzdevums veicina kritisko domāšanu un analītiskās spējas. Ir saistīts ar reālo dzīvi un karjeras izglītību. |
4. | Soļi uz profesionālo mērķi | 3. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Izglītojamais zina, kas ir mērķis, kā to sasniegt, spēj organizēt prioritātes noteiktā secībā. |
5. | Prioritātes | 3. izziņas līmenis | augsta | 5 p. | Izglītojamais zina, kas ir mērķis, kā to sasniegt, spēj sakārtot prioritātes noteiktā secībā. |
6. | Mērķi II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zin, kas ir ilgtermiņa un kas īstermiņa mērķi. Spēj reālās situācijās atpazīt katru no tiem. |
7. | Pašvaldības mērķi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zin, kas ir ilgtermiņa un īstermiņa mērķi. Prot tos identificēt reālās, ar ikdienas dzīvi saistītās situācijās. |
8. | Īstermiņa un ilgtermiņa mērķi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zina, kas ir ilgtermiņa mērķi, kas ir īstermiņa mērķi un saprot, kā tos atšķirt ikdienišķās situācijās. |
9. | Ir vai nav karjera I | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Izglītojamais zin karjeras jēdzienu, spēj noteikt vai tā ir karjera vai nav. |
10. | Ir vai nav karjera II | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zina karjeras jēdziena skaidrojumu, prot pielietot ikdienas dzīvē. |
11. | Kas ir inovācija | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais ir apguvis daudzveidīgas vārda "inovācijas" definīcijas un izprot vārda jēgu, nozīmi un lietojumu. |
12. | Sociālā uzņēmējdarbība | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izglītojamais zin, kas ir sociālā uzņēmējdarbība, kādiem mērķiem veido sociālo uzņēmējdarbību, ko nodarbina sociālajos uzņēmumos. |
13. | Sociālo uzņēmumu mērķi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zina, ar ko nodarbojas sociālie uzņēmumi, spēj atlasīt atbilstošos mērķus un uzdevumus. |
14. | Atbilst vai neatbilst sociālās uzņēmējdarbības mērķiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Izglītojamais nostiprina zināšanas sociālās uzņēmējdarbības mērķu apzināšanā, reālās situācijās atšķir kurš uzņēmums ir sociālā uzņēmējdarbība, kurš nav. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Profesionālā mērķa piepildījumus | Citi | vidēja | 6 p. | Izglītojamais reflektē savu izpratni par ceļu uz ilgtermiņa profesionālā mērķa sasniegšanu, vienlaikus apzinās, kādas zināšanas nepieciešams apgūt padziļināti. |
2. | Sociālā uzņēmējdarbība un sociālā atbildība | Citi | vidēja | 1 p. | Izglītojamais zina sociālo uzņēmumu dibināšanas mērķus, atpazīst sociāli atbildīgu uzņēmējdarbību. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mērķi un karjera. Inovācijas | 00:15:00 | vidēja | 20 p. | Testā iekļauti uzdevumi, kuros ir teorijas jēdzienu skaidrojoši uzdevumi, situāciju analīze, uzdevumi par ilgtermiņa un īstermiņa mērķiem, kā arī motivāciju. |
2. | Sociālā uzņēmējdarbība, mērķtiecība | 00:15:00 | vidēja | 20 p. | Testā iekļauti uzdevumi par sociālo uzņēmējdarbību, tās mērķiem, sociāli atbildīgu uzņēmējdarbību un tās mērķiem. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā plānot mērķi ilgtermiņā? | 00:25:00 | vidēja | 18 p. | Tests, kurā ietverti uzdevumi par uzņēmējdarbības mērķtiecīgu plānošanu, inovācijām, sociāli atbildīgu uzņēmējdarbību un sociālo uzņēmējdarbību. |