Uzmanību! Pieejami jaunāki mācību materiāli pēc Skola2030 programmas.
Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Veselība un veselīgs dzīvesveids | Teorētiskā informācija par to, ko nozīmē būt veselam un kas ir veselīgs dzīvesveids |
2. | Dienas ritms | Teorētiskā informācija par dienas ritma nozīmi veselīgā dzīvesveidā un ieteikumi atbilstošam un veselīgu dzīvesveidu veicinošam dienas ritmam |
3. | Personīgā higiēna | Iekļauta īsa informācija par to, kas ietilpst rūpēs par personisko higiēnu un kā vislabāk rūpēties par sava ķermeņa tīrību. |
4. | Veselīgs uzturs | Teorētiskā informācija par to, kas ir veselīgs uzturs, kādam ir jābūt veselīgam uzturam, kā arī tiek sniegta informācija par uztura piramīdu - to, kādi produkti ir jāuzņem un ko tie sniedz organismam |
5. | Uzturvielas | Teorētiskā informācija par uzturvielām, to nozīmi cilvēka organismā un produktiem, kas satur šīs uzturvielas. |
6. | Fiziskās aktivitātes | Teorētiskā informācija ar to, kas ir fiziskās aktivitātes un kāpēc tās ir nepieciešamas |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Dienas ritms | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni zina pamatjautājumus par pareizu un veselīgu dienas režīmu |
2. | Personīgā higiēna | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Skolēnam spēj norādīt, vai apgalvojums par personīgo higiēnu ir patiess vai nē |
3. | Personīgā higiēna - apgalvojumi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Skolēnam jāpabeidz apgalvojumi par personīgo higiēnu |
4. | Veselīgs uzturs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēni prot norādīt, kuras uzturvielas visvairāk ir sastopamas attēlā redzamajā pārtikas produktā. |
5. | Uzturvielu grupas un to nozīme cilvēka organismā | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Skolēni prot norādīt, kuras uzturvielas galvenokārt var uzņemt ar redzamo pārtikas produktu, kā arī spēj norādīt, kādēļ šīs uzturvielas ir nozīmīgas cilvēka organismā. |
6. | Veselīga uztura principi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēni prot noteikt, vai dotie apgalvojumi par uzturu ir patiesi, kā arī norāda, kurai uzturvielu grupai atbilst dotais apgalvojums |
7. | Uzturvielu grupas un to nozīme cilvēka organismā | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Skolēni prot norādīt, par kuru uzturvielu grupu ir dotais apgalvojums |
8. | Fiziskās aktivitātes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēni prot ievietot atbilstošus vārdus, lai veidotu pareizus apgalvojumus par fiziskajām aktivitātēm |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Fiziskās aktivitātes | Citi | zema | 1 p. | Skolēni prot noteikt, vai dotais apgalvojums par fiziskajām aktivitātēm ir patiess vai nē. |
2. | Uzturvielas dažādos pārtikas produktos | Citi | vidēja | 3 p. | Skolēni prot norādīt, kuras uzturvielas galvenokārt ir dotajos pārtikas produktos |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Mana veselība | 15:00:00 | vidēja | 25 p. | Tests, kurā apkopoti uzdevumi par veselību un veselīgu dzīvesveidu |