Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kā tiek apmierinātas cilvēku vēlmes un vajadzības? | Teorija vēlmēm, vajadzībām un to apmierināšanu. |
2. | Kādi bija un ir naudas veidi? | Teorija par naudas veidiem. |
3. | Kā un kāpēc jāplāno savi ienākumi un izdevumi? | Teorija par ienākumu un izdevumu plānošanu. |
4. | Kā plānot pieejamos resursus? | Teorija par resursu plānošanu. |
5. | Noderīgo lietu stūrītis | Noderīgi papildus resursi mācību procesam. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Primārās un sekundārās vajadzības | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Nosaka, kuras no dotajām ir primārās, kuras - sekundārās - vajadzības. |
2. | Pirkumu izdevīgums | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Novērtē pirkuma izdevīgumu pēc dotajiem parametriem. |
3. | Ienākumi un izdevumi | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Atšķir ienākumus un izdevumus. |
4. | Naudas veidi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka aprakstā minētās naudas piemēra veidu. |
5. | Vajadzību atpazīšana pēc Maslova piramīdas | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka, kuram Maslova vajadzību līmenim pieder dotās vajadzības. |
6. | Naudas veidu secība no senākā uz jaunāko | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Sakārto aprakstā dotos naudas veidus no senākā uz jaunāko. |
7. | Attēlos redzamo naudas veidu sakārtošana secībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Sakārto attēlos redzamos naudas veidus no senākā uz jaunāko. |
8. | Jēdzienu skaidrojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Izprot jēdzienu skaidrojumu. |
9. | Vajadzību sakārtošana pēc svarīguma | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Sakārto dotās vajadzības pēc svarīguma, atbilstoši Maslova piramīdai. |
10. | Izdevīgs pirkums ar piegādi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, kurš ir izdevīgāks pirkums ar piegādi. |
11. | Vēlmes un vajadzības | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Spēj sagrupēt vēlmes un vajadzības. |
12. | Naudas priekšrocības un trūkumi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Nosaka naudas priekšrocības un trūkumus. |
13. | Resursu grupēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Spēj sagrupēt dotos resursus. |
14. | Pareizs/nepareizs apgalvojums | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Atlasa pareizu apgalvojumu par tēmu. |
15. | Resursu veidi | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Spēj noteikt resursu veidu piemērus. |
16. | Izdevumu plānošana | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Nosaka obligātos izdevumus un pārējiem tēriņiem atlikušo summu. |
17. | Personīgā budžeta plānošana | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Plāno savu budžetu un izdevumus. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Naudas veidu atpazīšana attēlā | Citi | vidēja | 2 p. | Atpazīst attēlos redzamos naudas veidus. |
2. | Naudas veidu trūkumi | Citi | vidēja | 2 p. | Atpazīst dotā naudas veida trūkumu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Saprātīgu resursu plānošana | 00:20:00 | vidēja | 9 p. | Tests par saprātīgu resrusu plānošanu, ienākumiem, izdevumiem un budžetu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kā saprātīgi plānot resursus? | 00:40:00 | vidēja | 4 p. | Tests par saprātīgu resrusu plānošanu, ienākumu un izdevumu veidiem, budžetu. |