Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Identiskas izteiksmes un identitāte | Identiskas izteiksmes, identitātes. |
2. | ***Identitātes pierādīšana | Paņēmieni, kā noteikt, vai dotā vienādība ir identitāte. |
3. | * Noderīgo materiālu stūrītis | Saites no saistītiem video Tava klase un youtube.com |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Skaitliskas identitātes | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosaka, vai skaitliskās izteiksmes ir identitātes. |
2. | Identiskas izteiksmes | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai dotās izteiksmes ir identiskas. |
3. | Identitātes pazīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai izteiksme ir identitāte. |
4. | Identitātes izteiksmēs ar mainīgajiem | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai vienādība ir identitāte. |
5. | Zīmes ienešana iekavās I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Norāda izteiksmi, ko iegūst, atverot iekavas. |
6. | Identitātes papildināšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Papildina izteiksmi, lai iegūtu identitāti. |
7. | Identiskas izteiksmes | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Norāda dotajai izteiksmei identiskas izteiksmes. |
8. | Iekavu atvēršana I | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atver iekavas, pirms kurām ir vesels, pozitīvs reizinātājs. |
9. | Iekavu atvēršana II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Norāda atbildes, kurās ir pareizi atvērtas iekavas. |
10. | Identisku izteiksmju atpazīšana | 2. izziņas līmenis | augsta | 2 p. | Norāda identiskas izteiksmes (pirms tam jāatver iekavas). |
11. | Izteiksme ar vairākām iekavām | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Atver iekavas (izteiksmē trīs iekavas). |
12. | Zīmju ievietošana vienādībā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Ievieto darbību zīmes, lai iegūtu pareizu vienādību. |
13. | Darbības zīmju ievietošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Ievieto darbību zīmes, lai iegūtu identitāti. |
14. | **Iekavu reizināšanas ar skaitli matemātiskais modelis | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iekavu reizināšana ar skaitli - taisnstūra laukums. Ievelk atbilstošo laukuma izteiksmi un vienkāršo to. |
15. | **Iekavu reizināšanas ar skaitli matemātiskais modelis II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Iekavu reizināšana ar skaitli - taisnstūra laukums. Ievelk atbilstošo izteiksmi un vienkāršo to. |
16. | **Pierādi identitāti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot pierādīt identitāti. Iekavas reizināšana ar skaitli, līdzīgo locekļu savilkšana. |
17. | **Pierādi identitāti II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot pierādīt identitāti. Iekavas reizināšana ar skaitli, līdzīgo locekļu savilkšana. |
18. | **Apgalvojums par identitāti | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot pierādīt identitāti. Noteikt, vai dotais apgalvojums ir patiess. Iekavas reizināšana ar skaitli, līdzīgo locekļu savilkšana. |
19. | **Taisnstūra perimetra izteiksme | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot noteikt, kura izteiksme atbilst taisnstūra perimetram. Viena mala ir starpiba. |
20. | ***Skaidro jēdzienus! | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Jēdzieniem - pretēji saskaitāmie, līdzīgi saskaitāmie un vienādi saskaitāmie ievelk atbilstošos skaidrojumus. Nepieciešamas lasītprasmes. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Identiskas izteiksmes | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai dotās izteiksmes ir identiskas. |
2. | Iekavu atvēršana | Citi | vidēja | 2 p. | Atver iekavas, pirms kurām ir vesels, negatīvs reizinātājs. |
3. | Iekavas, identiskas izteiksmes | Citi | augsta | 2 p. | Nosaka dotajai izteiksmei identiskas izteiksmes. |
4. | Identiskas izteiksmes | Citi | vidēja | 1 p. | Norāda dotajai izteiksmei identisku izteiksmi. |
5. | Identitātes | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, vai vienādība ir identitāte. |
6. | Identitātes noteikšana | Citi | vidēja | 1 p. | Nosaka, kuras no izteiksmēm identiski vienādas ar doto izteiksmi. |
7. | Zīmju ievietošana identitātē | Citi | vidēja | 2 p. | Ievieto + vai - zīmes, lai iegūtu pareizu vienādību. |
8. | Darbību zīmes identitātē | Citi | vidēja | 3 p. | Ievieto darbību zīmes, lai iegūtu identitāti. |