Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Tēmas attēli | Tēmā izmantotie vikipēdijas attēli un to atsauces. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Recenzija un kino mākslas sasniegumi | Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
2. | Video veidošana un raksturojums | Iepazīstas ar bezmaksas vietnēm, kuras var izmantot video veidošanā. Izpēta informāciju. |
3. | Kino vēsture attēlos | Zināt un atpazīt būtiskākos kino attīstības attēlus, kur apskatītas kino personības un jomas sasniegumi, ierīces. |
4. | Kinomākslas jēdzieni | Teorijas apskats balstās uz jēdzieniem, to apguvi un būtiskāko informāciju par kinomākslu. Prot kritiski vērtēt un izteikt argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālas un videokompozīcijas. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Raidījumi, kultūras pasākumi un kino | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dotajam raidījumam, vietnei, kultūras pasākumam prot izvēlēties atbilstošu nosaukumu, filmas vai notikuma veidu. |
2. | Sižets un nosaukums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot izvēlēties aprakstam atbilstošu nosaukumu. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
3. | Kinomākslas un video jēdzieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot izmantot tekstā atbilstošus jēdzienus. |
4. | Kinematogrāfija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pārzina kinematogrāfijas jomas radošās darbības speciālistu darba specifiku un video uzņemšanas sižeta daļas un to raksturojumu. |
5. | Kinoindustrija Latvijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Mācās un prot atpazīt raksturotās personības, vietas, notikumus, filmas un īsfilmas. |
6. | Kino vēsture attēlos | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pazīst un prot izvēlēties atbilstošus nosaukumus un paskaidrojumus dotajiem attēliem, kuri raksturīgi video un animāciju veidošanā. |
7. | Recenzijas un sižeta daļas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot grupēt un savienot atbilstošās sižeta daļas recenzijai vai sižeta aprakstam. |
8. | Attēli par kino un video | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot nosaukt un atpazīt attēlus, kas raksturo video un filmu veidošanu. |
9. | Kino žanrs | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot grupēt, savienot atbilstoši nosaukumam kino vai video žanru. |
10. | Temats un nosaukums atbilstošs attēlam | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atpazīt un atbilstoši izmantot dotos paskaidrojumus, lai uzrakstītu nosaukumu, galvenos varoņus. |
11. | Kultūras kanons un kino | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mācās atpazīt un zināt aktuālo kino kultūras kanonā. |
12. | Jēdzieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot savienot jēdzienus un to skaidrojumus par kinomākslu. |
13. | Video veidošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Atkārto temata teoriju, prot izvēlēties atbilstošu formātu, saturu, jēdzienus video, filmu veidošanā. |
14. | Latviešu filmas | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot atrast informāciju par latviešu filmām, grupēt tās pēc uzņemšanas gadiem. |
15. | Anotācija latviešu filmai | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Pēc anotācijas atpazīst populāru latviešu filmu. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Video veidošanā izmantotie mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | Citi | vidēja | 2 p. | Zina video veidošanas mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus. |
2. | Mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | Citi | augsta | 2 p. | Mācās atpazīt mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus, kurus lieto, lai veidotu video vai animāciju. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recenzijas veidošana kino darbam | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Kontroljautājumi un uzdevumi par recenzijas un video veidošanu. Jāzina temata jēdzieni, ievērojamakās personības, mākslinieciskiie izteiksmes līdzekļi un rezenzijas veidošanas plāns, sižets. Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kinomāksla | 00:40:00 | vidēja | 22 p. | Apgūst galvenos jēdzienus, teorētisko materiālu, uz ko balstīti temata uzdevumi par recenzijas veidošanu un kinomākslu. Kinomāksla un kā vērtēt kinofilmas un veidot savu video? Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |