Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Skolotājam | Mācību materiāla raksturojums |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Kontrkultūra | Prot raksturot kontrkultūru, māk paskaidrot tās rašanās cēloņus |
2. | Jaunatnes kultūra 20. gadsimta 50. gados. Bītņiki | Prot raksturot "Nomocītās paaudzes" nozīmi kontrkultūru izveidē, māk raksturot bītņiku kustības principus, prot raksturot to vizuālo tēlu, izprot rokenrola izveidi kā protestu pret vispārpieņemtajām normām. |
3. | Jaunatnes kultūra 20. gadsimta 60. gados. Rokeri, hipiji | Prot raksturot 20. gadsimta 60. gadu jauniešu kustības - rokerus, hipijus. |
4. | Jaunatnes kultūra 20. gadsimta 70. gados. Panki | Prot raksturot vienu no kontrkultūrām, kas izveidojusies 20. gadsimta 70. gados - pankus, panku mūziku. |
5. | Jaunatnes kultūra 20. gadsimta 80. gados. Goti | Prot raksturot 20. gadsimta 80. gadu kontrkultūru - gotus, viņu intereses, mūziku, ģērbšanās stilu. |
6. | Jaunatnes kultūra 20. gadsimta beigās - 21. gadsimta sākumā. Emo | Prot raksturot jauniešu kultūru emo |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kontrkultūras iezīmes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot kontrkultūru, izprot tās rašanās cēloņus, prot raksturot kontrkultūras rašanās pirmsākumus |
2. | Bītņiku raksturojums, grupas nosaukuma rašanās | 2. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot bītņiku kustību, grupas nosaukuma rašanos |
3. | Bītņiku kustību raksturojošie elementi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot attēlos saskatīt bītņiku kustību raksturojošos elementus. |
4. | 20. gs. 50. gadu kontrkultūras mūzika | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot raksturot 20. gs. 50. gadu kontrkultūras mūziku, nosaukt populārāko tā laika dziedātāju, kas kļuva par jauniešu elku |
5. | Rokeru vispārīgs raksturojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot rokeru kustības pirmsākumus, sniegt rokeru vispārīgo raksturojumu |
6. | Hipiju raksturojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot nosaukt hipiju kustības dzimteni, raksturīgākās šīs kustības iezīmes, nozīmīgākos pasākumus un pasākuma autoru |
7. | Hipiju mūzika, hipiju kustību raksturojošie elementi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot raksturot psihodēlisko mūziku, māk izmantot iegūto informāciju par hipiju kustību, analizējot attēlus |
8. | Pankroka raksturojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot pankroku, tā dzimtenei, rašanās laika posmu. |
9. | Panku kustību raksturojošie elementi | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot attēlos noteikt panku kultūru raksturojošos elementus. |
10. | Gotu kustības vispārējs raksturojums | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot noteikt gotu kultūras dzimteni, kultūras izveidi ietekmējošo faktoru, raksturīgās iezīmes |
11. | Gotiskā lolita | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot analizēt attēlus un pēc pazīmēm noteikt gotiskās lolitas stilu |
12. | Gotu kultūras simboli | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot analizēt attēlus, nosakot simbolus, kasi raksturo gotu kultūru. |
13. | Emo mūzikas stila un emo kultūras raksturīgās iezīmes | 1. izziņas līmenis | zema | 2 p. | Prot raksturot emo mūzikas stilu, emo kultūras pamatiezīmes |
14. | Emo kultūras vispārējs raksturojums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot apkopot informāciju, atrisinot loģikas ķēdīti un nosakot lieko tās posmu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Kontrkultūras raksturojums, 20. gs. 50. gadu jauniešu kustība | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Prot nosaukt sociologu, kurš pirmais lietoja terminu "kontrkultūra", šī termina izmantošana pirmsākumos; māk raksturot kontrkultūru, izprot tās rašanās cēloņus, prot raksturot kontrkultūras rašanās pirmsākumus, prot raksturot 20.gs. 50.gadu kontrkultūras mūziku, nosaukt populārāko tā laika dziedātāju, kas kļuva par jauniešu elku, prot raksturot bītņiku kustību, grupas nosaukuma rašanos. |
2. | Jaunatnes kultūras 20. gs. 60. gados raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Prot raksturot rokeru un hipiju kustību, saskatīt hipiju kustības elementus attēlos |
3. | Panku kultūras raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 4 p. | Prot raksturot panku kustību, viņu uzskatus, māk atpazīt pankus pēc vizuālā tēla |
4. | Gotu kultūras raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 6 p. | Prot raksturot jauniešu kultūru 20. gadsimta 80. gados, tā izveides pamatus, gotisko roku, gotu kustības pamatiezīmes, modi. |
5. | Emo kultūras raksturojums | 00:00:00 | vidēja | 7 p. | Prot raksturot emo mūzikas stilu, emo kultūras pamatiezīmes, prot analizēt attēlus un saskatīt tajos emo kultūras pazīmes, prot apkopot informāciju, atrisinot loģikas ķēdīti un nosakot lieko tās posmu. |