Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Verbāla, neverbāla saziņa. Diskusija | Zina, kas ir verbālie un neverbālie saziņas līdzekļi, prot tos noteikt. Zina, kas ir diskusijas pamatelementi. |
2. | Tiešā runa un netiešā runa | Zina un prot atšķirt tiešo runu un netiešo runu. |
3. | Darbības vārda lietojums atstāstījuma izteiksmē | Zina atstāstījuma izteiksmes formu lietojumu, to nozīmi tiešās runas pārveidošanu netiešajā runā. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Verbālas un neverbālas saziņas atšķiršana | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Prot noteikt saziņas veidu. |
2. | Nevārdiska saziņa I | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Pazīst un prot izskaidrot nevārdiskās jeb neverbālās saziņas līdzekļus. |
3. | Tiešā runa | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Zina interpunkcijas normas tiešās runas teikumos. |
4. | Netiešā runa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atšķirt netiešās runas teikumus. |
5. | Diskusijas temats I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt diskusijas tematu. |
6. | Jēdzieni saziņas tēmā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Zina saziņas tēmā lietotos terminus un jēdzienus. |
7. | Neverbālā saziņas situācija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot novērtēt, vai dotajās neverbālajās situācijās saziņa būs veiksmīga. |
8. | Neverbālā saziņa | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atrast tekstā nevārdiskās jeb neverbālās saziņas piemērus. |
9. | Nevārdiskā saziņa II | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atrast tekstā un noteikt neverbālās saziņas piemērus. |
10. | Pieturzīmes teikumos ar tiešo runu I | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Zina pieturzīmju lietojumu teikumos ar tiešo runu. Prot noteikt kļūdas veidu. |
11. | Darbības vārda laiks atstāstījuma izteiksmē | 2. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēni atpazīst darbības vārda atstāstījuma izteiksmes laikus. |
12. | Saziņas situācijas noteikšana | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Prot noteikt saziņas dalībniekus un saziņas veidu. |
13. | Darbības vārds īstenības un atstāstījuma izteiksmē | 3. izziņas līmenis | augsta | 4 p. | Prot noteikt darbības vārda izteiksmi, pārveidot darbības vārdu nākotnes formā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Diskusijas temats II | Citi | vidēja | 2 p. | Prot noteikt diskusijas tematu. |
2. | Pieturzīmes teikumos ar tiešo runu II | Citi | vidēja | 2 p. | Zina pieturzīmju lietojumu teikumos ar tiešo runu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Verbāla, neverbāla saziņa. Tiešā, netiešā runa. Atstāstījuma izteiksme | 00:20:00 | vidēja | 16 p. | Prot noteikt saziņas veidu. Zina interpunkcijas normas tiešās runas teikumos. Prot noteikt kļūdas veidu. Prot noteikt diskusijas tematu. Zina saziņas tēmā lietotos terminus un jēdzienus. Skolēni atpazīst darbības vārda atstāstījuma izteiksmes laikus. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vārdiska, nevārdiska saziņa. Tiešā, netiešā runa. Darbības vārds atstāstījuma izteiksmē | 00:40:00 | vidēja | 31 p. | Prot noteikt saziņas veidu un dalībniekus. Prot novērtēt, vai dotajās neverbālajās situācijās saziņa būs veiksmīga. Pazīst un prot izskaidrot nevārdiskās jeb neverbālās saziņas līdzekļus. Zina saziņas tēmā lietotos terminus un jēdzienus. Zina interpunkcijas normas tiešās runas teikumos. Prot noteikt kļūdas veidu. Prot atšķirt netiešās runas teikumus Prot noteikt diskusijas tematu. Prot noteikt darbības vārda izteiksmi un pārveidot to nākotnes formā. Skolēni atpazīst darbības vārda atstāstījuma izteiksmes laikus. |