Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Tēmas attēli Tēmā izmantotie vikipēdijas attēli un to atsauces.

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Recenzija un kino mākslas sasniegumi Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.)
2. Video veidošana un materiāli Iepazīstas ar bezmaksas vietnēm, kuras var izmantot video veidošanā. Izpēta informāciju, lai izvēlētos savas recenzijas veidošanas vietni.
3. Kinomākslas jēdzieni Teorijas apskats balstās uz jēdzieniem, to apguvi un būtiskāko informāciju par kinomākslu. SR : Prot kritiski vērtēt un izteikt argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas v.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Raidījumi un kino 1. izziņas līmenis zema 1 p. Dotajam attēlam prast izvēlēties atbilstošu nosaukumu, filmas veidu.
2. Kinomākslas un video jēdzieni 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. SR- prot izmantot tekstā atbilstošus jēdzienus.
3. Sižets un nosaukums 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Prot izvēlēties aprakstam atbilstošu nosaukumu. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.)
4. Kinomotogrāfijas iespējas un animācijas veidošana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Prot noteikt pēc apraksta, attēla animācijas vai filmas veidu.
5. Filmu raksturojums, filmēšana un vietas, to atpazīšana 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Mācās un prot atpazīt aplūkotās filmas un īsfilmas.
6. Nozīmīgākās personības, fakti par video, kino 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Mācās atpazīt un izvēlēties atbilstošos nosaukumus un paskaidrojumus dotajiem attēliem, kas raksturīgi video un animāciju veidošanā.
7. Recenzijas un sižeta daļas 3. izziņas līmenis vidēja 4 p. Prot grupēt un savienot atbilstošās sižeta daļas recenzijai vai sižeta aprakstam.
8. Fakti un attēli par kino un video 3. izziņas līmenis vidēja 2 p. Prot nosaukt un atpazīt attēlus, kas raksturovideo un filmu veidošanu.
9. Kino un video žanrs un to grupēšana 2. izziņas līmenis vidēja 2 p. Prot grupēt, savienot atbilstoši nosaukumam kino vai video žanru.
10. Video un recenzijas veidošanas plānošana 2. izziņas līmenis vidēja 3 p. Prot atpazīt un atbilstoši izmantot dotos paskaidrojumus, lai uzrakstītu nosaukumu, galvenos varoņus.
11. Kultūras kanons un kino 3. izziņas līmenis vidēja 2 p. Mācās atpazīt un zināt aktuālo kino kultūras kanonā.
12. Video un recenzijas mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Mācās atpazīt mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus, lai veidotu video vai animāciju.
13. Video veidošanas vietnes un elementi 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Atkārto teorētisko materiālu, prot izvēlēties atbilstošu formātu, saturu, jēdzienus video, filmu veidošanā.

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Jēdzieni Citi zema 2 p. Prot savienot jēdzienus un to skaidrojumus par kinomakslu!
2. Video veidošanā izmantotie mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi Citi vidēja 1 p. Zina video veidošanas mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus.

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Recenzijas veidošana kino darbam I 00:20:00 vidēja 15 p. Kontroljautājumi un uzdevumi par recenzijas un video veidošanu. Jāzina temata jēdzieni, ievērojamakās personības, mākslinieciskiie izteiksmes līdzekļi un rezenzijas veidošanas plāns, sižets. Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.)

Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Recenzijas veidošana par kino II 00:40:00 vidēja 19 p. Apgūst galvenos jēdzienus, teorētisko materiālu, uz ko balstīti temata uzdevumi par recenzijas veidošanu un kinomākslu. Kinomāksla un kā vērtēt kinofilmas un veidot savu video? Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.)