Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Tēmas attēli | Tēmā izmantotie vikipēdijas attēli un to atsauces. |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Recenzija un kino mākslas sasniegumi | Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
2. | Video veidošana un raksturojums | Iepazīstas ar bezmaksas vietnēm, kuras var izmantot video veidošanā. Izpēta informāciju, lai izvēlētos savas recenzijas veidošanas vietni. |
3. | Kinomākslas jēdzieni | Teorijas apskats balstās uz jēdzieniem, to apguvi un būtiskāko informāciju par kinomākslu. SR : Prot kritiski vērtēt un izteikt argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas v. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Raidījumi, kultūras pasākumi un kino | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dotajam raidījumam, vietnei, kultūras pasākumam prot izvēlēties atbilstošu nosaukumu, filmas vai notikuma veidu. |
2. | Kinomākslas un video jēdzieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Prot izmantot tekstā atbilstošus jēdzienus. |
3. | Sižets un nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot izvēlēties aprakstam atbilstošu nosaukumu. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
4. | Kinomotogrāfija | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Pārzina kinomotogrāfijas jomas radošās darbības speciālistu darba specifiku un video uzņemšanas sižeta daļas un to raksturojumu. |
5. | Kinoindustrija Latvijā | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Mācās un prot atpazīt raksturotās personības, vietas, notikumus, filmas un īsfilmas. |
6. | Nozīmīgākās personības, fakti par video, kino | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mācās atpazīt un izvēlēties atbilstošos nosaukumus un paskaidrojumus dotajiem attēliem, kas raksturīgi video un animāciju veidošanā. |
7. | Recenzijas un sižeta daļas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot grupēt un savienot atbilstošās sižeta daļas recenzijai vai sižeta aprakstam. |
8. | Fakti un attēli par kino un video | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot nosaukt un atpazīt attēlus, kas raksturovideo un filmu veidošanu. |
9. | Kino un video žanrs un to grupēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot grupēt, savienot atbilstoši nosaukumam kino vai video žanru. |
10. | Video un recenzijas veidošanas plānošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atpazīt un atbilstoši izmantot dotos paskaidrojumus, lai uzrakstītu nosaukumu, galvenos varoņus. |
11. | Kultūras kanons un kino | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mācās atpazīt un zināt aktuālo kino kultūras kanonā. |
12. | Video un recenzijas mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Mācās atpazīt mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus, ko lieto lai veidotu video vai animāciju. |
13. | Video veidošanas vietnes un elementi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Atkārto teorētisko materiālu, prot izvēlēties atbilstošu formātu, saturu, jēdzienus video, filmu veidošanā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jēdzieni | Citi | zema | 2 p. | Prot savienot jēdzienus un to skaidrojumus par kinomakslu! |
2. | Video veidošanā izmantotie mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | Citi | vidēja | 2 p. | Zina video veidošanas mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recenzijas veidošana kino darbam I | 00:20:00 | vidēja | 15 p. | Kontroljautājumi un uzdevumi par recenzijas un video veidošanu. Jāzina temata jēdzieni, ievērojamakās personības, mākslinieciskiie izteiksmes līdzekļi un rezenzijas veidošanas plāns, sižets. Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recenzijas veidošana par kino II | 00:40:00 | vidēja | 19 p. | Apgūst galvenos jēdzienus, teorētisko materiālu, uz ko balstīti temata uzdevumi par recenzijas veidošanu un kinomākslu. Kinomāksla un kā vērtēt kinofilmas un veidot savu video? Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |