Satura rādītājs:
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Recenzija un kino mākslas sasniegumi | Kritiski vērtē un izsaka argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas veidošanas prasmes. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
2. | Video veidošana un materiāli | Iepazīstas ar bezmaksas vietnēm, kuras var izmantot video veidošanā. Izpēta informāciju, lai izvēlētos savas recenzijas veidošanas vietni. |
3. | Teorijas jēdzieni | Teorijas apskats balstās uz jēdzieniem, to apguvi un būtiskāko informāciju par kinomākslu. SR : Prot kritiski vērtēt un izteikt argumentētu viedokli par redzēto kinofilmu. Plāno sižetu, veido tekstu un vizuālo materiālu videoblogam par redzēto filmu, demonstrējot digitālās un videokompozīcijas v. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Raidījumi un kino | 2. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Dotajam attēlam prast izvēlēties atbilstošu nosaukumu, filmas veidu. |
2. | Kinomākslas un video jēdzieni | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | SR- prot izmantot tekstā atbilstošus jēdzienus. |
3. | Sižets un nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Prot izvēlēties aprakstam atbilstošu nosaukumu. (K.6.2.1.; K.6.2.3.; K.6.4.1.; K.6.4.4.) |
4. | Kinomotogrāfija un animācijas veidi | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot noteikt pēc apraksta, attēla animācijas vai filmas veidu. |
5. | Filmu raksturojums un to autori, atpazīšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Mācās un prot atpazīt aplūkotās filmas un īsfilmas. |
6. | Nozīmīgākās personības, fakti par video, kino | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Mācās atpazīt un izvēlēties atbilstošos nosaukumus un paskaidrojumus dotajiem attēliem, kas raksturīgi video un animāciju veidošanā. |
7. | Recenzijas un sižeta daļas | 3. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Prot grupēt un savienot atbilstošās sižeta daļas recenzijai vai sižeta aprakstam. |
8. | Fakti un attēli par kino un video | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot nosaukt un atpazīt attēlus, kas raksturovideo un filmu veidošanu. |
9. | Kino un video žanrs un to grupēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot grupēt, savienot atbilstoši nosaukumam kino vai video žanru. |
10. | Video un recenzijas veidošanas plānošana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Prot atpazīt un atbilstoši izmantot dotos paskaidrojumus, lai uzrakstītu nosaukumu, galvenos varoņus. |
11. | Kultūras kanons un kino | 3. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Mācās atpazīt un zināt aktuālo kino kultūras kanonā. |
12. | Video un recenzijas mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Mācās atpazīt mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus, lai veidotu video vai animāciju. |
13. | Video veidošanas vietnes un elementi | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Atkārto teorētisko materiālu, prot izvēlēties atbilstošu formātu, saturu, jēdzienus video, filmu veidošanā. |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Jēdzieni | Citi | zema | 2 p. | Prot savienot jēdzienus un to skaidrojumus par kinomakslu! |
2. | Video veidošanā izmantotie mākslinieciskie izteiksmes līdzekļi | Citi | vidēja | 1 p. | Zina video veidošanas mākslinieciskos izteiksmes līdzekļus. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recenzijas veidošana kino darbam I | 00:20:00 | vidēja | 15 p. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Recenzijas veidošana par kino II | 00:40:00 | vidēja | 19 p. |