Satura rādītājs:

Materiāli skolotājiem

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Satura rādītājs
2. Kā izveidot Scratch kontu skolotājam Kā izveidot Scratch skolotāja kontu

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Algoritms Algoritma jēdziens un būtība
2. Scratch vide Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu
3. Cilvēks un dators - kopīgais un atšķirīgais Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā.
4. Bloki Vārdiski (veidojot sarakstu) un shematiski (veidojot shematisku zīmējumu brīvā formā) apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus sadzīvē. Apraksta savas idejas algoritmu vārdiski vai shematiski. Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Algoritmi sadzīvē 1. izziņas līmenis vidēja 2,5 p. Veido algoritmu. Apraksta savas idejas algoritmu vārdiski vai shematiski. Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību.
2. Kārtošanas algoritms 3. izziņas līmenis augsta 6 p. Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību.Vārdiski (veidojot sarakstu) un shematiski (veidojot shematisku zīmējumu brīvā formā) apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus sadzīvē.
3. Scratch vide 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Pārvalda Scratch programmēšanas vidi
4. Ko zīmē gariņš? 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Vizuālās programmēšanas vidē prot apskatīt projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu.
5. Blokshēmas 3. izziņas līmenis augsta 1 p. Shematiski apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus
6. Kods un shēma 3. izziņas līmenis vidēja 1 p. Shematiski apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus
7. Projekta nosaukums 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Vizuālās programmēšanas vidē prot apskatīt projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu.
8. Lineārs skripts 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu
9. Koda apraksts 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu
10. Papildini koda aprakstu 3. izziņas līmenis augsta 3 p. Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu
11. Kā efektīvāk veikt darbu? 1. izziņas līmenis zema 1 p. Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā.
12. Cikls. Zīmēšana 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību.
13. Atrodi pareizo ceļu 1. izziņas līmenis zema 1 p. Ciklisks algoritms, pieraksts ar vārdiem

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Vizuālās programmēšanas vide Citi zema 1 p. Zina vizuālās programmēšanas vidi.
2. Dators vai cilvēks Citi zema 4 p. Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā.
3. Ciklisks zīmējums Citi vidēja 1 p. Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību.
4. Ceļš līdz skolai Citi zema 1 p. Ciklisks algoritms, pieraksts ar bultiņām