Satura rādītājs:
Materiāli skolotājiem
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Satura rādītājs | |
2. | Kā izveidot Scratch kontu skolotājam | Kā izveidot Scratch skolotāja kontu |
Teorija
Numurs | Nosaukums | Apraksts |
---|---|---|
1. | Algoritms | Algoritma jēdziens un būtība |
2. | Scratch vide | Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu |
3. | Cilvēks un dators - kopīgais un atšķirīgais | Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā. |
4. | Bloki | Vārdiski (veidojot sarakstu) un shematiski (veidojot shematisku zīmējumu brīvā formā) apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus sadzīvē. Apraksta savas idejas algoritmu vārdiski vai shematiski. Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu. |
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Algoritmi sadzīvē | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2,5 p. | Veido algoritmu. Apraksta savas idejas algoritmu vārdiski vai shematiski. Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību. |
2. | Kārtošanas algoritms | 3. izziņas līmenis | augsta | 6 p. | Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību.Vārdiski (veidojot sarakstu) un shematiski (veidojot shematisku zīmējumu brīvā formā) apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus sadzīvē. |
3. | Scratch vide | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Pārvalda Scratch programmēšanas vidi |
4. | Ko zīmē gariņš? | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizuālās programmēšanas vidē prot apskatīt projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu. |
5. | Blokshēmas | 3. izziņas līmenis | augsta | 1 p. | Shematiski apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus |
6. | Kods un shēma | 3. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Shematiski apraksta lineārus, zarotus un cikliskus algoritmus |
7. | Projekta nosaukums | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizuālās programmēšanas vidē prot apskatīt projektu, kurš izpilda rakstiski vai shematiski definētu algoritmu. |
8. | Lineārs skripts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu |
9. | Koda apraksts | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu |
10. | Papildini koda aprakstu | 3. izziņas līmenis | augsta | 3 p. | Vizuālās programmēšanas vidē izveido projektu |
11. | Kā efektīvāk veikt darbu? | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā. |
12. | Cikls. Zīmēšana | 2. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību. |
13. | Atrodi pareizo ceļu | 1. izziņas līmenis | zema | 1 p. | Ciklisks algoritms, pieraksts ar vārdiem |
Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Vizuālās programmēšanas vide | Citi | zema | 1 p. | Zina vizuālās programmēšanas vidi. |
2. | Dators vai cilvēks | Citi | zema | 4 p. | Nosauc atšķirīgo un kopīgo cilvēka veiktā darbībā un datora veiktā darbībā. |
3. | Ciklisks zīmējums | Citi | vidēja | 1 p. | Veido risinājuma aprakstu un pieraksta secīgu darbību secību. |
4. | Ceļš līdz skolai | Citi | zema | 1 p. | Ciklisks algoritms, pieraksts ar bultiņām |