Satura rādītājs:

Teorija

Numurs Nosaukums Apraksts
1. Scratch tiešsaistē un bezsaistē Scratch instalēšana un palaišana
2. Programmēšanas vide Scratch 2.0 Iepazīties ar programmēšanas vidi Scratch
3. Gariņi Gariņu izveidošana un rediģēšana
4. Bloki Bloku funkcijas
5. Zīmēšana Scratch Prasme skriptos izmantot grupas Zīmulis blokus
6. Koordinātas Gariņa atrašanās vieta
7. Zarošanās Zarošanās realizācijas iespējas Scratch, veidojot skriptus
8. Zarošanās bloks „ja ... tad ... citādi ...” Scratch zarošanās bloks „ja… tad… citādi…”
9. Ciklisku algoritmu pieraksts un izmantošana Ciklisku algoritmu pieraksts vārdiski, grafiski, ar programmu.

Uzdevumi

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Lineāru animācijas skriptu veidošana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Pieraksta lineāru algoritmu dotā mācību uzdevuma atrisināšanai Scratch programmēšanas valodā.
2. Lineāru animācijas skriptu veidošana 1. izziņas līmenis vidēja 4 p. Pieraksta lineāru algoritmu dotā mācību uzdevuma atrisināšanai Scratch programmēšanas valodā.
3. Programma, kas satur vienu ciklu 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Saskata ciklus
4. Gariņa atrašanās vieta 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. x un y pozicija no skatuves centra
5. Cikls. Zīmēšana 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Izvēlies trūkstošās cikla komandas.
6. Cikli I 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Izvēlies programmas rezultātu
7. Sazarojums ciklā 1. izziņas līmenis vidēja 1 p. Apskati sazarošanas blokus ciklā
8. Kļūdas projektā 2. izziņas līmenis vidēja 1 p. Projekta atkļūdošana

Papildu uzdevumi (slēpti no skolēniem)

Numurs Nosaukums Tips Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Ciklu saskatīšana ikdienā Citi vidēja 1 p. Nostiprināt prasmi saskatīt cikliskus algoritmus ikdienā

Testi

Numurs Nosaukums Ieteicamais ilgums: Grūtības pakāpe Punkti Apraksts
1. Programma Scratch. Lineārais algoritms 00:10:00 vidēja 7 p. Iepazīties ar Scratch programmēšanas vidi.
2. Cikli 00:15:00 vidēja 9 p. Cikliskie algoritmi