Satura rādītājs:
Uzdevumi
Numurs | Nosaukums | Tips | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Metālu detektors. 1. uzdevums, 1.-2. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 14 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (galvenokārt metālu) fizikālām un ķīmiskām īpašībām. Uzdevums attīsta analītisko domāšanu lietojot teorētiskās zināšanās. |
2. | Kalcija cikls. 2. uzdevums, 3.-4. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 14 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu ķīmiskām īpašībām. Uzdevums attīsta analītisko domāšanu lietojot teorētiskās zināšanās. |
3. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 5., 11. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar titrēšanas metodi un aprēķināšanu pēc izreaģušas vielas daudzuma. |
4. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 6.-7., 12. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar kalorimetrisko metodi un aprēķināšanu pēc izreaģušas vielas daudzuma un temperatūras izmaiņas. |
5. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 8.-10., 13. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 6 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par molārās koncentrācijas izskaidrošanu pēc blīvuma lietojot rokasgrāmatas datus. |
6. | Katrs pa savam. 3. uzdevums, 14. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par blakusreakcijām vielu ilgstošās uzglabāšanas rezultātā. |
7. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 15. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ūdens cietību un galveniem ūdens cietības veidošanas joniem. |
8. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 16., 20., 21. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ūdens cietību un tās aprēķināšanu titrējot paraugu ar Trilonu B. Pārbauda datu lietošanas prasmes sasaistot jonu koncentrāciju ar cietības stiprumu. |
9. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 17., 18. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas prasmes par kalcija un magnija jonu koncentrācijas aprēķināšanu zinot kopējo cietību. |
10. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 19. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu ķīmiskām īpašības. |
11. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 22. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par pārējošo un nepārejošo cietūbu un to noveršanas paņēmieniem. |
12. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 23. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par pārējošo un nepārejošo cietūbu un to noveršanas paņēmieniem. |
13. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 24. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 3 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ūdens mīkstināšanas paņēmieniem, to darbības principu un prasmes aprēķināt iekārtas produktivitāti. |
14. | Ūdens cietība. 4. uzdevums, 25. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ūdens mīkstināšanas katjonītiem. |
15. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 26., 27. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 4 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām, amonjaka iegūšanu un triviālo nosaukumu. |
16. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 28., 29. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām un līdzsvara nobīdīšanas apstākļiem. |
17. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 30., 31. jautājumi | 1. izziņas līmenis | vidēja | 2 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām un līdzsvara nobīdīšanas apstākļiem. |
18. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 32. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām un līdzsvara nobīdīšanas apstākļiem. |
19. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 33. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 1 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām un rekacijas ātrumu. |
20. | Līdzsvara nosacījums. 5. uzdevums, 34. jautājums | 1. izziņas līmenis | vidēja | 5 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām un līdzsvara konstantes apreķināšanu. |
Testi
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Metālu detektors; Kalcija cikls; Katrs pa savam | 01:00:00 | vidēja | 43 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par neorganisko vielu (galvenokārt metālu) fizikālām un ķīmiskām īpašībām, kā arī molārās koncentrācijas izskaidrošanu ar dažādām metodēm. Uzdevums attīsta analītisko domāšanu lietojot teorētiskās zināšanās. |
2. | Ūdens cietība | 01:00:00 | vidēja | 15 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas par ūdens cietību, tās veidiem un novēršanu, galveniem ūdens cietības veidošanas joniem un to koncentrācijas aprēķināšanu. |
3. | Līdzsvara nosacījums | 01:00:00 | vidēja | 15 p. | Skolēnam tiek pārbaudītas zināšanas apgrizeniskām reakcijām, amonjaka iegūšanu un triviālo nosaukumu, līdzsvara nosacījumiem un nobīīšanas paņēmieniem, reakcijas āptruma un ātruma konstantes aprēķināšanu. |
Mājasdarbu testi (slēpti no skolēniem)
Numurs | Nosaukums | Ieteicamais ilgums: | Grūtības pakāpe | Punkti | Apraksts |
---|---|---|---|---|---|
1. | Ķīmijas olimpiāde 11. klasei, 2017. gads | 06:00:00 | vidēja | 73 p. |